Bycie sobą

01:37

Cześć Kochani.
Dziś tak nie typowo, bo poruszę temat, który mnie czasem mocno drażni. Jest teraz godzina 01:13, więc czas na przemyślenia.

A więc bycie sobą. Z tego co może zauważyliście u mnie na asku lub na instagramie, ja jestem w 100% sobą. 
Tak wiem padają różne komentarze, że wyglądam jak Dawid Kwiatkowski i się zachowuję jak on itd. Kilka osób mówiło mi to w twarz, że jak spędzają czas ze mną to mają wrażenie jakby siedzieli z Dawidem. Ja na to nie mogę noc poradzić ponieważ od zawsze taka jestem, a to że przypomina Wam moje zachowanie, zachowanie Kwiata to nie moja wina.... Nie wiem może jakieś geny? Może wspólna rodzina, możliwe. Tata mi coś wspominał, że w rodzinie mamy Kwiatkowskich. Ja jakoś nie zagłębiam się w to....
Eh zboczyłam z tematu...
Chodzi mi o to, że ostatnio zauważyłam, że bardzo dużo osób stara się kogoś kopiować. Tu jest mowa o wyglądzie jak i sposobie życia. Mnie osobiście bardzo denerwuje jak chłopak ustala sobie jakiegoś idola dajmy na to, że Justina Biebera i robi wszystko, aby być takim jak on. Wtedy ten chłopak ubiera się tak samo jak idol, zachowuje się podobnie... Mnie to strasznie wkurza, bo kurde gdzie ta oryginalność? Połowa tych całych BOYBeliebers to jest tylko po to, aby laski na nich leciały. Taki chłopak myśli, że zrobi się na Biebera i każda będzie Jego... I tu jest ten problem, bo dziewczyny jednak wolą jak chłopak jest w 100% sobą. Nie wiem jak jest z Wami dziewczyny, ale ja na przykład wole jak chłopak przy mnie zachowuje się jak zawsze, a nie z dnia na dzień robi się z niego marna kopia Biebera i chodzi i powtarza 'swag', 'sweetie', 'shawty', robi sobie tysiąc zdjęć jak Justin i myśli, że jest Bogiem... 
Dlaczego nie można być sobą? Wiadomo każdy ma inny charakter, ale o to chodzi w tym świecie. Aby każdy był inny, był sobą, nie udawał nikogo. Wtedy świat jest taki ciekawy i możemy poznać wiele wspaniałych osób o innych zainteresowaniach, stylach. Bo co jest ciekawego w świecie gdzie na ulicy jest pełno Bieberów, a dziewczyny robią się np. na Selene? Nic. Może i wiele z was boi się być w 100% sobą, bo znając życie boicie się tego co powiedzą inni. Miejcie na to wywalone. Nie interesujcie się tym. Ktoś Wam powie, że wyglądacie paskudnie, bo się wyróżniacie, ale jak Wy się sobie podobacie to zostańcie tacy jak chcecie. Pamiętajcie, że to Wy żyjecie swoim życiem i ten ktoś za Was życia nie przeżyje. 
Więc od dziś dajcie sobie takie postanowienie, że będziecie sobą, będziecie się ubierać jak Wy chcecie, będziecie słuchać muzyki jakiej chcecie, a przede wszystkim nie będziecie kopiować innych tylko dlatego, że brak Wam odwagi na to, aby pokazać światu kim jesteście na prawdę.

Ja się z Wami żegnam, bo jest godzinka 01:36, a postanowiłam sobie, że wstanę wcześniej, aby nie przespać dnia. Dobranoooc :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. 100% PRAWDY! też mnie denerwują osoby, które kopiują kogoś sławnego. osdfsdbhfs nienawidzę takich ludzi

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl