Co u mnie?

Cześć. U mnie już są wakacje, a u Ciebie? Mama i wszyscy mi mówią, że już nie muszę iść do szkoły, bo to ostatni tydzień itd. Zawsze się ...

Cześć.
U mnie już są wakacje, a u Ciebie? Mama i wszyscy mi mówią, że już nie muszę iść do szkoły, bo to ostatni tydzień itd. Zawsze się trzeba słuchać mamy, haha.
Idę do szkoły tylko w piątek na zakończenie roku i to tyle ile mnie widzieli w tej szkole.
Od kilku dni męczę się z problemami z czatem na fb, tak denerwuje ponieważ wysyłam komuś wiadomość, a ten ktoś jej nie widzi. Mam nadzieję, że facebook coś z tym zrobi, bo nie wytrzymam.
Dzisiaj byłam sobie na Maślicach u siostry, ale dosłownie na 10 minut, ponieważ jechałam tylko po rower. Szkoda, że tak krótko u niej byłam, ale już niedługo jadę do niej na noc, więc nie narzekam. Później po tym jak wróciłam od siostry z Martą to podjechałam do domu, po picie i heja na rowery. Jeździłyśmy w sumie nawet długo, ale to może dlatego, że zatrzymałyśmy się w naszej miejscówce i tam sobie siedziałyśmy.
Wróciłam do domu o 20 i od razu zabrałam się za instalowanie simsów, ohhh. Nie działa mi The Sims 3, znaczy działa, ale dodatki nie wchodzą, bo coś z komputerem zrobiłam, ale nie ważne, bo mam The Sims 2 i chyba wszystkie dodatki do tego.
Teraz ogólnie siedzę i ogarniam ten czat, bo się dużo osób denerwowało haha.
Dzisiaj dzień ojca, więc jak jeszcze nie złożyłeś/aś życzeń to się śpiesz! Ja zrobiłam to przez telefon, bo niestety kilometry nie pozwoliły mi na to, aby złożyć je w twarz :(







You Might Also Like

2 komentarze