Koncert Kwiata

22:36

Czeeeść.
Nie było mnie tutaj troszkę, bo wakacje się zaczęły i trochę się działo.
Dziś mam zamiar napisać o koncercie Kwiata z którego niedawno wróciłam.
Może zacznę od dnia wczorajszego.

Wczoraj nic się nie działo zbytnio. Cały dzień siedziałam sobie na laptopie i grałam w simsy. Na drugi dzień miał być koncert więc postanowienie, że pójdę wcześniej spać. No więc jest jakoś po 1 ja chcę iść się spokojnie umyć, a tu bum bum burza..Oh ja nienawidzę burzy. Więc od razu panika z mojej strony. Znalazłam patent, że wzięłam lampkę skierowałam sobie na oczy, aby nie widzieć jak się błyska i włączyłam sobie vlogi Mańków. (Może ktoś kojarzy z yt Maniek i Dorotka jak nie to trudno)
Przesiedziałam tak do 5 haha. O 5 poszłam sobie do łóżka i włączyłam telewizor i tak się przecciągnęło do 7. O 7 poszłam spać kiedy koncert jest o 17 haha. Miałam nastawione kilkanaście budzików od 9 do 12 i wstałam o 12 i jakoś do 14 byłam gotowa do wyjścia na koncert.

Przyjechałam pod klub. Masa ludzi, ale co mnie zdziwiło było mniej osób niż w marcu lub grudniu, a są wakacje! Może to dlatego, że w Oleśnicy był dziś o 21 darmowy koncert Dawida i tam poszło większość osób. Ale nie marudzę, bo wyszło to nam na dobre. Stałam tak do 15, a po 15 dołączyła do mnie Monika. Było już jakieś 30 minut do wpuszczania kiedy ja pierwszy raz na koncercie po prostu zasłabłam. Z sekundy na sekundę robiło mi się ciemno przed oczami, zaczęłam się pocić i prawie nic nie słyszałam. Od razu poszłam sobie usiąść i jakaś Pani dała mi wody, za co strasznie Jej dziękuję, bo bez tej wody nie odzyskałabym takiej świadomości. Po jakiś 10 minutach wróciło już wszystko do normy. Może nie do końca, ale już mogłam wrócić do Moniki.
Po 16 zaczęli wpuszczać nas do klubu. My z Monią miałyśmy tyle planów gdzie staniemy, że matko, ale i tak z żadnego nie skorzystałyśmy. W środku wyczaiłyśmy zarąbiste miejsce pod sceną, że było widać idealnie i to ze stołu czyli nikt nam nie zasłaniał.
Stałam tu gdzie narysowałam haha.

Po 17 wszedł Dawid. Pierwsze światła poleciały na mnie i Monikę i Dawid spojrzał na mnie i się uśmiechnął. Cały koncert Stałam na jednej nodze, a drugą opierałam się o fotel. Powiem, że była to bardzo nie wygodna pozycja, ale nie marudzę. Przez cały koncert Dawid wskazywał na mnie ręką, uśmiechał się do mnie, machał mi, puszczał oczko itd. To dlatego, że wspieram Go już od 2011 roku i ostatnio mu mówiłam, żeby nie zapominał o starych osobach z którymi się poznał przed sławą. Obiecał i dzisiaj po prostu chciał mi pokazać, że pamięta. Było to strasznie kochane.
Ogólnie wielki szacunek dla Dawida, że dzisiaj zaśpiewał. Ma strasznie chore gardło i ledwo śpiewa, ale jednak zrobił to, aby nas nie zawieść. Kilka razy prosił o wodę, mówił że ledwo śpiewa i mamy mu pomóc. Całe szczęście, że już jutro wyjeżdża/wylatuje do Hiszpani do Loret. Odpocznie.
Jak już się koncert skończył to my błyskawicznie opuściłyśmy klub, aby tam się spotkać z Dawidem.
Tak jak to zawsze jest ochroniarze wciskają kit, że Dawida tu nie ma, a Kwiat sobie grzecznie siedzi w środku i czeka, aż będzie mógł wyjść.
Minęło jakoś pół godziny kiedy złożyli sprzęt do busa i Dawid w błyskawicznym tępię wleciał do busika. Oczywiście wchodząc znów mi pomachał hahaha.
No i pojechali do Oleśnicy na kolejny koncert o 21. Miałam być na tym koncercie, ale stwierdziłam, że w plenerach jest tyle osób, że po prostu nic nie będę widzieć, bo fani się zbierali tam od rana.
Ok 20.30 wróciłam do domu zmęczona z bolącą głową i nic nie słyszałam od głośników.
Powiem szczerze było warto tam iść. Cudowne rozpoczęcie wakacji. Na kolejny koncert idę dokładnie za 84 dni. Już się nie mogę doczekać, bo to co się dzieje na tych koncertach to coś wspaniałego. Jestem pełna podziwu, że Dawid potrafi grać 2 koncerty dziennie i dalej się uśmiecha i cieszy z życia.

Teraz dam Wam kilka zdjęć. Dałabym wszystkie filmiki jak macha lub coś, ale mój internet nie słucha się mnie. Reszta tutaj: klik klik

A Ty byłeś/aś kiedyś na koncercie Dawida? Podobało Ci się? 













                                                                Tak mi pięknie pozuje.



video

                               

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Every weekend i used to pay a quick visit this site, as i wish for enjoyment, for the reason that
    this this website conations genuinely pleasant funny
    material too.

    Take a look at my homepage - home design ideas ()

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl