Wielkie zmiany!

02:40

Jak już widzisz zaszły tu wielkie zmiany. Zrobiłam to ponieważ tamten blog odstraszał, nawet mnie.
Był taki prosty i wszystkiego było pełno. Teraz posiedziałam kilka nocy w internecie, poszperałam, szukałam poradników i oto jestem.
Moim zdaniem teraz wygląda ten blog lepiej, a Twoim?
Możesz także zauważyć, że usunęłam posty. Posty tak jak cały blog były dla mnie strasznie pomieszane. Zdjęcia były różnej jakości, nawet z kamerki internetowej, a to teraz mnie przeraża.
Całe szczęście, że za kilka dni kupuję lustrzankę. Będzie się działo, haha.

Teraz to jest mój 1 post. Zastanawiam się czy po prostu nie zrobić go takiego, że będą tu informacje o mnie. W sumie nie ma nic do stracenia.

A więc jestem Ola Jaworska. Mam 14 lat, a urodziłam się 7.01.2000r.
Kocham śpiewać, fotografować, przesiadywać w internecie, spotykać się ze znajomymi.
Mieszkam we Wrocławiu od urodzenia. Kocham to miasto choć za dużo się nie dzieje, ale jest piękne i czuję się tu bezpiecznie. Oficjalnie należę do trzech fandomów Beliebers, Kwiatonators, Selenators. Mam też bardzo dużo idoli, ale nie na tyle, aby należeć do ich fandomów, albo nie mają fandomu.
Lubię podróżować. W trakcie tych podróży robię mnóstwo zdjęć. Moi rodzice są po rozwodzie. Mieszkam z mamą i Jej narzyczonym. Mój tata mieszka za Wrocławiem ze swoją żoną i synem, czyli moim młodszym bratem Kubą. Z tatą mam wspaniałe relacje. Jeżdżę tam kiedy mam wolne i jak mam ochotę. Oprócz brata mam też 23-letnią siostrę Monikę. Mieszka Ona ze swoim chłopakiem. Z siostrą jak i bratem mam bardzo dobre relacje.
Jeżeli chodzi o moje podstawowe cechy to jestem sympatyczna, miła, trochę leniwa, i bardzo dojrzała jak na swój wiek. Osoby, które mnie nie znają, a piszą lub rozmawiają ze mną to twierdzą, że rozmawia się ze mną jakbym miała 25 lat. Jest to bardzo miłe.
To, że jestem dojrzała to nie znaczy, że nie jestem jak nastolatka. Można się ze mną pośmiać, ale są granice. Ja np. nie śmieję się jak ktoś zrobi jakiś dowcip nauczycielowi, a ten później jest wkurzony, bo wystarczy sobie wyobrazić siebie na Jego miejscu ;)

Nie będę pisać za dużo, ponieważ połowa stąd mnie zna z poprzednich postów, a nawet jak nie jesteś ze mną od początku mojego bloga to i tak w następnych postach dowiesz się o mnie więcej.

A więc wracając do takiej codzienności to powiem, że nie czuję, że wakacje są za 7 dni! Znaczy wiesz ja już mam wakacje, bo wystawienie ocen już było  ;)
Zostawiłam tego bloga z postem, że jak poprawię oceny to zaczną się moje wakacje. Tak właśnie zrobiłam. W ciągu tygodnia poprawiłam 4 oceny i jestem z tego dumna, a Ty?
Moja średnia wynosi 3.70 jakoś tak. Nie jestem zadowolona, ale też nie jest tragicznie. To jest 1 klasa gimnazjum i dołączyło tyle nowych przedmiotów, że trzeba było się przyzwyczaić.

A Ty jesteś zadowolony/a ze swoich ocen na koniec roku? 

+jeżeli możesz i chcesz czytać mojego bloga w dalszym ciągu to dołącz do moich kochanych obserwatorów.
<--- Gdzieś tam znajdziesz. Dziękuję 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Cudowny blog!!! Hfjidododkjd jaram sie *___* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem średnio zadowolona z siebie choć mam średnią 4.00 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wygląd :)
    Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl