Sama już nie wiem

Dzień Dobry Dzisiaj dosyć wcześnie, bo jest godzina 5:13. Nie wiem sama czemu nie śpię, jakoś nie mogę.  Poszłam spać o godzinie 21 i ...


Dzień Dobry
Dzisiaj dosyć wcześnie, bo jest godzina 5:13. Nie wiem sama czemu nie śpię, jakoś nie mogę.
 Poszłam spać o godzinie 21 i tak jakoś po północy się obudziłam i od tamtego momentu nie mogę spać
Zawsze w nocy bierze mnie na rozmyślanie.
Całą noc myślałam o sobie i o swoim życiu
Myślałam też dużo o tym blogu. 
Sama już nie wiem czego chcę. Raz mi się podoba to co tu robię, a raz po prostu nie mam ochoty na to wszystko.
 Myślałam sobie też nad tym jak chciałabym wyglądać i prowadzić bloga.
Zawsze chciałam być taką typową dziewczyną, czyli sukienki itd. 
Jakoś nigdy mi to nie wychodziło. Nie czułam się dobrze w tym.
Zawsze chciałam mieć ładne długie włosy, ładną figurę,
chudziutkie nóżki, ale w głębi serca czułam, że to nie możliwe.
Mniej więcej taki zawsze miałam obraz w głowie: 

Niestety nie jest to realne, abym tak wyglądała.
Ja po prostu nie umiem, Bóg obdarzył mnie urodą po tacie, więc jak na siebie patrzę, to widzę twarz taty.
A to raczej kobiece nie jest, nawet paznokcie mam jak tata.
Może i tak nie wyglądam, ale zawsze jakiś swój styl mam. Dopasowuje go najbardziej do swojego wyglądu, aby to wszystko jakoś współgrało. 
Oczywiście oprócz takiego wyglądu marzy mi się mnóstwo ciuchów. 
Jeżeli miałabym możliwość kupowania ich ile chce i za ile chce, to bym była najszczęśliwsza.
Ale tak chyba ma większość dziewczyn, prawda?
Czasami siedzę sobie i przeglądam blogi różnych blogerek. Zabiera mi wdech czasem, bo są to niesamowite blogi. Ale zawsze cofam się do ich pierwszego posta. Przeważnie jest on napisany byle jak gimbusiarskim slangiem. Wtedy czuję, że jest jeszcze dla mnie szansa. Pomalutku się wkręcam w ten świat blogowania.
Nauczyłam się robić nagłówki na bloga itp. 
Jak zakładałam tego bloga to ładny nagłowek był dla mnie czymś nie możliwym.
Myślałam, że to czarna magia. Szukałam po nocach. Trwało to miesiące.
Aż w końcu znalazłam to co chciałam i się nauczyłam!


Dochodzi godzina 6.
Jestem zmęczona, ale nie mam zamiaru iść spać.
Czekam, aż rodzice pójdą do pracy, bo muszę sobie śniadanie zrobić, bo bardzo chce mi się jeść.
Zapomniałam się pochwalić, że w końcu mam wyremontowany pokój. 

Tradycyjnie pytanko: Podobał Ci się post? Mam blogować dalej?
Naprawdę mi zależy na tym, abyście komentowali jak przeczytaliście.
Może być nawet z anonima. Jak widzę, że komentujecie to wiem, że mam dla kogo pisać.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. hej :) wspaniale piszesz,jestes dojrzala,masz wspanialy charakter i styl :) jestes piekna nie zmieniaj sie :) chetnie czytam twojego bloga.czekam na nowe posty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak bloguj dalej!! Post naprawdę bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. + wbijaj na koncert do Zabrza! hah

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloguj dalej ! Twój Blog jest swietny czytam go zawsze; jak udostepnisz link ze nowy post to odrazu wchodze 😊😀
    Widac ze tu jestes sobą wiec trzymam kciuki by ci sie powiodlo i by twoj blog juz niedlugo byl popularny i znany w calej polsce ✊👍😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło jacie, dziękuję ♥

      Usuń