Kolejny dzien wakacji

23:01

Niech ktoś zatrzyma czas, błagam. Czy tylko mi tak bardzo szybko wakacje lecą?
Dopiero co chwaliłam się świadectwem, a tu już prawie koniec wakacji. Siedząc tak wieczorem czasem nachodzi mnie myśl, że fajnie by było wrócić do szkoły, ale jakoś po krótkiej chwili myślę, że jestem głupia. 
Moje wakacje nie są jakieś aktywne. Jedynie jeżdżę po Wrocławiu i pod koniec Sierpnia jadę do Czech z tatą na zakupy...Tak wiemy, bardzo nam się opłaca, ale co poradzę, że tata woli supermarkety w Czechach. Pewnie jak zawsze pójdziemy w góry i cały dzień będziemy zwiedzać. 

Od godziny jestem w domu i nie wiem za co się zabrać. Jestem padnięta, ponieważ wyszłam z domu o 17, a wróciłam jakoś przed 22. Byłam dziś w Pasażu Grunwaldzkim, bo musiałam sobie moją szafę odświeżyć. Tak też zrobiłam. Tradycyjnie zahaczyłam o Maka. No właśnie, siedziałam sobie spokojnie w maku i jadłam 2x 2 for u i cały czas czułam na sobie czyjś wzrok. Były to jakieś 2 dziewczyny, które usiadły blisko mnie i cały czas zerkały w moją stronę i się uśmiechały. Nie wiem o co chodziło, ale wiem tylko to, że kojarzyłam je z twarzy. Próbowałam sobie przypomnieć, ale nie mogłam. 

Po powrocie z Pasażu jak już byłam w drodze do domu to przypomniałam sobie, że obiecałam kilku osobom wysłać swój autograf. Więc zamiast jechać 15 przystanków do domu to pojechałam 30 do Rossmana wywołać swoje zdjęcie, bo nie wypada na karte wysyłać. Wywołałam dwa swoje zdjęcia i napisałam mamie kartkę na rano z prośbą, aby rano wysłała koperty i zdjęcia z podpisem. Jedno leci, aż za granicę i tego się najbardziej boję, haha. Jak już jestem przy autografach to się pochwalę, że wczoraj doszedł mi kolejny autograf Wojtka Amaro. Podjarka jak zawsze, haha. To już mój 3, ale ciii. Dziwne jest dla mnie to, że za każdym razem wysyła mi większe. Ale i tak wolę autografy takie zdobyte w 4 oczy i mam nadzieję, że nie długo taki będę miała. 

Ja już spadam może spać, bo jestem zmęczona lekko i muszę ładować siły na jutro, bo może być to także aktywny dzień. :) 

Co myślicie o zdjęciach? Ja osobiście uwielbiam zdjęcia z dobrym światłem i na białym tle :D 















You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jak zdobylas aurograf Amaro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajny blog:) Jak udało ci się zdobyć tyle autografów? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, autografy to przez znajomości z kilkoma osobami :)

      Usuń
  3. Jesteś strasznie fotogeniczna i ładnie ci w tej fryzurze :)
    Blog cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny nagłówek w którym połączyłaś wszystkie swoje pasje! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie o to chodziło :D

      Usuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl