Po staremu

Dzień dobry! Dziś znów wcześnie rano.  Powiem tak nie spałam całą noc. Nic nowego. Zaczęłam oglądać Hell's Kitchen od początku i tak ...

Dzień dobry! Dziś znów wcześnie rano. 
Powiem tak nie spałam całą noc. Nic nowego. Zaczęłam oglądać Hell's Kitchen od początku i tak wyszło. Nie to, że oglądam ten sezon już 31 raz w te wakacje, haha. 
Także pół nocy tworzyłam sklejkę z Dawidem. Miały być wszystkie Jego zdjęcia z facebook'a, ale nie wyszło. Zmęczona byłam, a zgrałam dużooo zdjęć. Zajęło mi to chyba z 4 godziny, bo musiałam ściągnąć te zdjęcia, połączyć je w photoscape, a potem pojedynczo oddzielić 300 zdjęć w paincie, bo źle mi się skleiły.. Ah..Efekt końcowy:
Nie wyszło tak jak chciałam, ale jest.
A więc, jakoś dzisiaj po 4:30 jak moja mama szykowała się do wyjścia do pracy mnie naszła dziwna myśl...
Otóż to, zachciało mi się biegać. Szybko się ubrałam i o 5 już byłam po za domem i biegałam.
Przebiegłam ok. 5 km. Jestem zdziwiona, bo po nieprzespanej nocy to dużo!
Po drodze zatrzymałam się na Odrą i usiadłam na jakimś kamieniu i oglądałam piękny wschód słońca..Cudownie.
Samo siedzenie tam zajęło mi jakieś 20 minut. Po 7 byłam już w domu i zachciało mi się jeść. No to, żeby nie czekać zadzwoniłam do mamy, że zaraz będę u niej w pracy, bo potrzebuję pieniędzy na śniadanie. 
Kupiłam sobie bułeczki i chipsy. Tak to jest mój zdrowy nawyk, haha.
Teraz sobie siedzę i popijam herbatkę i oglądam tv. A właśnie miałam się pochwalić, że ostatnio bardzo dużo osób 'zamawia' u mnie tła na fb i tak trochę mnie męczy robienie każdemu osobno to stworzyłam tumbrla klik. Możecie swobodnie brać :) Na koniec tradycyjnie kilka zdjęć, które udało mi się zrobić tez dzisiaj. 










You Might Also Like

0 komentarze