Powrot do rzeczywistosci

Czeeeść. Długo mnie nie było, wiem. Nie miałam jakoś pomysłu o czym tu napisać. Dalej trudno mi uwierzyć w to, że wakacje się kończą już po...

Czeeeść. Długo mnie nie było, wiem. Nie miałam jakoś pomysłu o czym tu napisać. Dalej trudno mi uwierzyć w to, że wakacje się kończą już pojutrze..Dopiero się zaczęły, dopiero odbierałam świadectwo. Te wakacje były chyba najnudniejsze. Miałam takie plany co do nich, ale chyba żaden nie wypalił. Trudno, nadrobi się w przyszłym roku. Ostatni tydzień wakacji spędzałam tylko przed laptopem i telewizorem, aby się wyleżeć, wypocząć, aż mi to zbrzydnie. Nie wiem jak sobie poradzę ze wstawaniem o 7 rano jak do tej pory kładłam się o 6-7. Oj będzie ciężko. W sumie to trochę się stęskniłam za chodzeniem do szkoły. Brakuje mi nauki, odrabiania lekcji itd. Ciekawe czy za miesiąc, dwa też tak powiem, hahaha. Póki co jestem pozytywnie nastawiona do nauki. Teraz moim celem jest zdobycie czerwonego paska. Mam silną motywację, więc może się udać. Jakby mi się chciało to do tej pory w każdym roku mogłabym mieć czerwony pasek. Wszyscy nauczyciele mi mówią, że potrafię, ale brakuje mi chęci. Teraz obiecuje, że to się zmieni i za 10 miesięcy napiszę tu, że mam czerwony pasek..Mam nadzieję. Ja już do szkoły jestem, gotowa tylko czekam jeszcze na spodenki, które zamówiłam przez internet i mam dziwne wątpliwości, że szybko ich nie zobaczę, bo póki co nie dostaję żadnych informacji od sklepu co z moją przesyłką.
Książki, zeszyty, plecak też już mam. Nic innego niż pozytywne nastawienie na naukę mi nie pozostało. Teraz to można powiedzieć, że aby do świąt. Ja jak co roku na przełomie Sierpnia/Września łapię już nastrój świąteczny. Zaczyna się u mnie słuchanie świątecznych piosenek, itd. Chyba nie tylko mi się udzielił świąteczny nastrój..Ostatnio jak byłam u siostry to na jej osiedlu już były lampki świąteczne na balkonie wywieszone..Ciekawie. Właśnie..dziś w nocy spalił mi się laptop. Od dłuższego czasu szybko się grzał i zacinał i dziś w nocy zakończył swój żywot. Jest teraz w naprawie i najwcześniej naprawią go do 9.09. Mam nadzieję, że go uratują. Póki co jestem na komputerze do którego nie mam siły, bo chodzi jak stary gruchot. Zacina się, muli, ładuje coś pół godziny. Zapomniałam napisać, że dostałam pozdrowienia i kilka miłych słów od Mańków 'tutaj' 3:30 :D 
Ja się zbieram do oglądania pewnie wiecie czego..haha. Co innego mogę robić na tak wolnym kompie. Napiszę tu pewnie od razu po rozpoczęciu roku, aby 'pochwalić się' planem lekcji..Błagam niech chociaż w tym roku się zlitują i zrobią jakiś korzystny plan lekcji...Wam też tego życzę :D 

















You Might Also Like

3 komentarze

  1. hej :) gdzie kupiłaś taki obłędny plecak?
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy taki obłędny, haha. W tesco :)

      Usuń
  2. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this
    I've discovered It absolutely useful and it has aided me out loads.
    I hope to contribute & assist other users like its aided me.
    Great job.

    Feel free to visit my web blog kitchen home improvement - -

    OdpowiedzUsuń