Przeprosiny+ konkurs!

21:26

Witam się z Wami po dłuuugiej przerwie. Nie wiem od czego zacząć. Może od tego, że zmieniłam wygląd bloga? Haha, w końcu mamy jesień to trzeba było jakoś zmienić klimat bloga z wakacyjnego. Nie mogę się doczekać zimy. Wtedy będzie na pewno przyjemniejszy wygląd!
A więc tak...Nie mam za bardzo co pisać, bo tak na prawdę po za szkołą to dużo się nie dzieje. Na dworze panuje temperatura 3-4 stopni, więc nic tylko siedzieć w domu. Przez to trochę zaniedbuję bloga, ale patrząc z drugiej strony..Jakbym ty pisała codziennie to wyglądałoby to mniej-więcej tak:
'Siema wróciłam ze szkoły w szkole spoko idę się uczyć, oglądnę tv i idę spać pa'. No więc właśnie. Staram się pisać co tydzień. Wyznaczę sobie może to tak, że będę pisać tu co piątek lub niedzielę..hm? Po za szkołą doszły mi jeszcze zajęcia związane z fotografią. Czyli po prostu uczymy się wszystkiego o robieniu zdjęć i potem to wykorzystujemy w praktyce. Wiecie czy nie moją największą pasją jest właśnie fotografia. 

Najgorzej, że teraz zgubiłam kabel do aparatu i nie mam jak zgrywać zdjęć na komputer...Ostatnio wszystko nam się w domu gubi. Fakt po miesiącu lub dwóch znajdujemy to tam gdzie powinno być, ale jak szukaliśmy to tego tam nie było, przynajmniej nam się wydawało...Wracając do tematu pogody. Czy tylko ja rano jak się budzę i patrzę za okno to czuję jakby jakiś magnez przykuł mnie do łóżka? To jest straszne..Najgorsze jest to, że rano na dworze jest nawet już 0 stopni, a jak wracam ze szkoły to jest ich, aż 10. Więc co tu rano robić? Kurtki nie założę, bo później będzie mi tylko nie wygodnie wracać. Jeżeli chodzi o kurtkę to szczerze powiem, że już muszę chodzić w zimowej, a i tak mi zimno! :( Jutro jak się wyrobię to po zajęciach jadę kupić jakąś ciepłą bluzę lub kurtkę na jesień.

Dobra nie zanudzam i przejdę do tego konkursu! 
Chodzi tu o to, że ostatnio wpadłam na pomysł, aby dać coś Wam, bo Wy tym, że jesteście, czytacie itd. dajecie mi wszystko! Od razu mówię, że zasady nie są skomplikowane...sama nie lubię takich.

Zasady:
-ZAOBSERWOWAĆ MNIE NA INSTAGRAMIE (http://instagram.com/jaworssska)
-ZAOBSERWOWAĆ MOJEGO BLOGA (po lewej stronie 'dołącz do tej witryny)
-W KOMENTARZU TUTAJ NAPISAĆ JAKĄŚ LICZBĘ OD 1-1000, oraz obok adres e-mail na który będę pisać jak wygrasz.

Nagroda:
Nagrodą będzie możliwość wybrania sobie dowolnej bluzki ze strony 'KLIK'

Uznałam, że taki konkurs kiedyś trzeba zrobić, a wydanie kilkunastu złotych na Was to nic wielkiego:) 
Losowanie będzie zrobione komputerowo przez mojego kuzyna..nie mam pojęcia jak się takie coś robi :D
Rozwiązanie konkursu 24.10.2014r.
Macie miesiąc powodzenia! :*
Wszystko będzie sprawdzane misie.


 























You Might Also Like

9 komentarze

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl