W sobote do szkoly?!

15:50

Siema. Dziś nie napiszę tu za dużo ponieważ nie wiem co pisać, haha. W skrócie powiem, że w szkole jest ok, trochę za dużo zadają itd, ale da się przetrwać.. Nic specjalnego się nie dzieje. W piątek byłam z siostrą w kinie na Czarownicy. Na początku jak wybierałam ten film to się wahałam. Jak się zaczął to też miałam wątpliwości czy mi się spodoba, ale szczerze jak zaczął się 'rozwijać' to bardzo mi się spodobał. Teraz po obejrzeniu tego filmu zmieniłam trochę nastawienie do tego typu filmów. Zawsze jak widziałam filmy, gdzie są jakieś wróżki i inne postacie science-fiction to nigdy nie byłam przekonana. Nie lubię filmów gdzie są latające krowy, strzelaninki, jakieś wymyślone planety..To nie mój typ filmów. Przeważnie po obejrzeniu takich filmów zaczynam się do nich przekonywać. Dziwne, ale prawdziwe. 

Chciałabym tu napisać jeszcze więcej rzeczy, ale nie mam pojęcia czemu po prostu nie pamiętam co się działo u mnie takiego ciekawego. To chyba uroki roku szkolnego i chyba jednej rzeczy, która hamuje mnie lekko od pisania pewnych rzeczy, kurczę.. 

Teraz siedzę sobie jak to w niedzielę, piję herbatę i od kilku godzin zabieram się do nauki, typowe. Jeszcze coś w temacie szkoły. Od kilku dni po necie chodzi takie zdanie " Zła wiadomość na uczniów - Sobota nie będzie już dniem wolnym od szkoły. Nowa ustawa na rok 2015" nie wiem o co chodzi, ale sie niepokoje. Przecież to jest chore, żebyśmy w soboty chodzili do szkoły i mieli tylko niedziele wolne. Weekend jest chyba od tego, że w piątek się baluje w sobotę odsypia, a w niedziele się uczy i szykuje do szkoły. Tak jest od zawsze i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Jak to wprowadzą to znając zycie 90% uczniów nie będzie chodziło do szkoły w soboty pokazując bunt, więc prędzej czy później zmienią tą ustawę.


PS: Kilka osób do mnie na priv pisało, że chce mi wysłać list/paczkę i mam podać adres.
Podaję już setny raz, ale co tam. Jak chcecie coś mi wysłać (zazwyczaj odsyłam odpowiedź) to wysyłajcie :D
Ola Jaworska
ul. Kraszewskiego 22/50
50-229 Wrocław














You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl