Systematycznosc?!

Witam Was tak systematycznie w sobotę! Nie mam pojęcia dlaczego piszę tutaj dziś, bo w sumie nie mam co napisać, haha. Może tak..w czwartek...

Witam Was tak systematycznie w sobotę! Nie mam pojęcia dlaczego piszę tutaj dziś, bo w sumie nie mam co napisać, haha. Może tak..w czwartek nie byłam w szkole, bo rano zapomniałam się i zjadłam na śniadanie gruszkę...A ja nie mogę jeść gruszek z rana. Jadąc do szkoły zawróciłam, bo tak mnie brzuch bolał, że nie mogłam wytrzymać. W sumie mama i tak zwolniłaby mnie po 3 lekcji ponieważ o 11 miałam konkurs fotograficzny. Mieliśmy tam do napisania test krótki o podstawach fotografii, a potem porobić kilka zdjęć na rynku, i sobie nawzajem. (Niestety nie wrzucę Wam zdjęć, bo tak jak wspominałam zginął mi kabel..) Zajęłam aż 2 miejsce!! Nagród nie było, bo nie o to tu chodziło. Dostaliśmy jedynie po paczce małej jakichś słodyczy:) W końcu sobie kupiłam bluzę na którą czaiłam się już jakoś 2 miesiące. Powiem tak..W sklepie robiła na mnie większe wrażenie. Teraz trochę żałuje, że wydałam na nią aż 150 zł..
W piątek też nie byłam w szkole, ponieważ rano miał po mnie przyjechać tata, któremu tak długo zeszło, że był po mnie aż po 14 haha. Pojeździliśmy trochę po miecie, bo tata musiał załatwić kilka spraw. Po 18 byliśmy w domu. Dzisiaj cały dzień w domu, bo zimnooo. Zamówiłam w końcu sobie bilety na spektakl 'Kochanie na kredyt' w końcu będzie we Wrocławiu! Dopiero 15 listopada, ale ważne, że będzie. Na chwilę byłam u wujka przywitać się i pobawić z psem. Też poszłam na chwilę do babci do której się wybieram też zaraz, bo mieszka za moimi plecami 
Nie wiem czemu, ale zawsze jak tu jestem to najchętniej siedzę u babci. Może dlatego, że przyjeżdżam tutaj już od 14 lat i wspomnienia są wielkie :D
Dziś już nie mam żadnych planów, ale za to jutro jak tylko wrócę do Wrocławia to pędzę do empiku po bilety na koncert Dawida. Muszę się też rozejrzeć za prezentem dla Niego i dla przyjaciela (?), bo przecież Dzień Chłopaka we wtorek.
A właśnie co do prezentów to przypominam o konkursie u mnie na blogu, bo póki co mało Was :(

Lecę do babci na 2 obiad :D





























You Might Also Like

0 komentarze