Co nowego?

Cześć wszystkim. Jest w końcu piątek jak to się mówi 'piątek weekendu początek' *oklaski dla mnie* Mi w sumie weekend zaczął się ...

Cześć wszystkim. Jest w końcu piątek jak to się mówi 'piątek weekendu początek' *oklaski dla mnie*
Mi w sumie weekend zaczął się już wczoraj...Dlatego, że rano szykując się do szkoły weszłam na emaila chociaż nigdy tego nie robię. Zobaczyłam maila od agencji filmowej w której 'jestem' odkąd miałam 3 latka. Kiedyś jak miałam 3 lata to występowałam w reklamie...haha. Dobrze, że tego nie ma w internecie tylko jedynie mam to gdzieś w piwnicy na video. No, a wracając do tego...Dostałam maila gdzie było zaproszenie do ich siedziby, aby zrobić mi takie dokładne świeże portfolio. Pojechałam zrobiłam wróciłam. Później dostałam maila, że dostałam się do pewnego serialu. (Nic nie mogę jeszcze mówić na ten temat, niestety) Na początku zastanawiałam się jak? O co chodzi? Po chwili przypomniałam sobie, że przecież kiedyś wysłałam swoje zgłoszenie....Dość długo czekałam.
Teraz jestem już po pierwszych zdjęciach próbnych, po rozdaniu próbnych scenariuszy..Dostałam tydzień na zastanowienie się czy chcę na 100% występować. Tu pojawia się problem, bo ja sama już nie wiem. Na planie będziemy spędzać kilkanaście godzin, nawet jeżeli w dniu takim i takim mam do odegrania małą scenę to i tak muszę tam być. Tu mi się wszystko komplikuje, bo przecież chodzę do szkoły, tak? Niby dla marzeń trzeba się poświęcać, ale jestem w 2 klasie gimnazjum czyli tej najważniejszej, bo tu uczymy się tych rzeczy, które przydadzą mi się na egzaminie. Nie mówię tu o tym, że przydadzą mi się w życiu, bo szczerze mówiąc przeżyłabym bez informacji ile osób żyje na Madagaskarze itd. Ten tydzień minie mi bardzo nerwowo. Będę na kartce zapisywać plusy i minusy aktorstwa..Największym minusem jest chyba brak czasu. Szkoła, zajęcia fotograficzne (3 razy w tygodniu po 2.5h), rodzina, przyjaciele, blog i wiele innych...

Tak jak już jesteśmy przy serialach itd...Jest tu ktoś kto zna tą piosenkę i wie może jaki nosi tytuł?
http://instagram.com/p/tqmhGBhZ8Z/?modal=true
Wczoraj po obejrzeniu przedpremierowo odcinka Przyjaciółek na końcu była ta piosenka w której się można powiedzieć zakochałam.

Ktoś wie to niech ktoś powie. :D

(dam Wam trochę zdjęć starych, bo mama znalazła mój kabel!) 



















You Might Also Like

0 komentarze