Wyniki konkursu

20:30

Czeeeść. Po pierwsze wyniki konkursu. Konkurs wygrała Ania z którą już się skontaktowałam wcześniej i nawet już zamówiłam jej nagrodę haha. Ostatnio bardzo dużo się działo...Nie mogę tutaj zbytnio pisać, niestety. W niedzielę też był koncert Dawida Kwiatkowskiego. Powiem szczerze, że każdy koncert jest coraz lepszy! Przyszłam już po 10 pod klub. Koncert był o 18, więc trochę poczekałam haha. Poznałam tyle wspaniałych osób, że ani trochę nie żałuje tego koncertu. Na każdym koncercie poznaje mnóstwo wspaniałych osób. Wiadomo są też osoby, których nie trawię i jak je widzę to mi nie dobrze. Na tym koncercie też było ich sporo. No, bo patrzcie na to. Pierwsze osoby były już o godzinie 5 pod klubem. Jakoś po 13 przyszły inne dziewczyny, które na chama pchały się pod same drzwi i najlepsze jest to, że dziewczyny, które siedziały pod drzwiami wpuściły je. Ugh. Samo oczekiwanie na koncert było bardzo przyjemne. Panowała taka miła atmosfera, wszyscy śpiewali jedna dziewczyna grała na gitarze. Nie było pchania itd. Dopiero jak zostało 10 minut do wpuszczania to Kwiatonators pokazały swoja dziką stronę i zaczęły się pchać i obrażać. Co zrobisz? Nic nie zrobisz. Ja na chwilę wyszłam z kolejki i poszłam do sklepu. Byłam w sklepie 5 minut a ominęło mnie tyle rzeczy...przyjazd busa itd, haha. Wracając na swoje miejsce dziewczyna..nie! Dziewczynka zaczęła do mnie z ryjem skakać co ja sobie wyobrażam, że je wyprzedzam, że one przyszły tu o 15 i ja mam iść na koniec. Uśmiechnęłam się i powiedziałam 'zamilcz dziecko'. Ja nigdy tak nie robię, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać hahaha. Ona miała tylko 10 lat, a tak pyskowała. No nie mogę sobie na to pozwolić :) Później koncert się zaczął i jak zwykle było tak cudownie, że już po 5 minutach połowa miała zdarte gardło, a ze mnie się lało tak było gorąco. Dawid podczas koncertu powiedział tyle wspaniałych rzeczy o nas i o tym jak się tu znalazł, że naprawdę można było się wzruszyć. Najbardziej utkwił mi w pamięci moment jak mówił, abyśmy mieli hejterów w d*pie i robili to co kochamy...wtedy spojrzał na chwilę na mnie. Nie wiem czemu, ale dało mi to dużo do myślenia i może dzięki temu stanę się bardziej otwarta... Po koncercie jak i też przed kilkanaście osób mnie prosiło o wspólne zdjęcie i o autograf. Nie mówię tu o ludziach z którymi się znam i trochę przyjaźnię, ale chodzi mi o osoby, których nie znam. To strasznie miłe i dodaje mi to dużo pozytywnej energii i ochoty na robienie tego co kocham, bo wiem że są tu osoby, którym się to podoba. Także rozmawiałam z dwoma osobami przez telefon, bo ktoś mi dał. Słyszałam wzruszenie w głosie i po prostu ja się bardziej jarałam niż te osoby haha. Najlepsze po koncercie było to jak team Dawida starał się pozbyć dziewczyn z klubu i spod klubu. Wsiedli wszyscy do busa, oczywiście bez Dawida i odjechali...Po 15 minutach wrócili, a pod klubem nie było już połowy dziewczyn, haha o to im chodziło. Znów wysiedli i tym razem poszli po Dawida, aby wszedł do busa. Nie było tak dużo osób, więc mógł spokojnie wsiąść. Na szczęście jak pojechali to 10 metrów dalej było czerwone światło i musieli się zatrzymać. Ja w tym momencie stałam koło Niego i trzymałam Go za rękę aww.

To tyle jeżeli chodzi o koncert. Nie napisałam tu mnóstwa rzeczy, bo wiem, że nie wszyscy lubią Dawida, więc nie będę się rozpisywać. Jedno mogę Wam powiedzieć...Jeżeli myślicie, że Dawid to typowa głupia gwiazdeczka, która ma gdzieś swoich fanów radzę Wam iść na Jego koncert póki bilety są w miarę tanie. Tam przekonacie się jaki Kwiat jest naprawdę. Mnóstwo osób po koncercie Dawida zmieniło o nim zdanie na dobre.

Jeszcze muszę Wam powiedzieć, że w końcu się zebrałam i wywołałam sobie ponad 100 zdjęć, oraz kupiłam książkę 'Gwiazd naszych wina'. Do zamówienia zdjęć skusił mnie bon, który dostałam na maila gdzie była okazja, że 100 zdjęć za 19 zł. Teraz połowa wisi na ścianie, a druga połowa czeka na jakąś antyramę czy cuś :D

Teraz tylko pozostało mi czekać na mecz GO GO POLSKA! Obejrzeć Prawo Agaty i zacząć czytać książkę...Szkoda, że wcześniej przeczytałam tak jakby streszczenie i obejrzałam film :(
A co do meczu to mam nadzieję, że Polska znów da czadu i nie osiądzie na laurach..

POLSKA BIAŁO CZERWONI!

(dwa pierwsze zdjęcia z koncertu są z jakiegoś fp na fejsie, są podpisane, więc chill :P )































You Might Also Like

5 komentarze

  1. pamiętasz może jaka to strona do wywoływania zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :) Widzę, że koncert ci się podobał. Jeszcze nigdy do tej pory nie poznałam się z twórczością Dawida :)
    100 zdjęć, powiadasz? Poszalałaś :D
    Masz bardzo ładne zdjęcia. Przeglądnęłam sobie kilkanaście postów i jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam i do następnej notki,
    Hayley:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, bardzo ładny blog, mega podobają mi się twoje zdjęcia, daję obserwację za obserwacje littlelady14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl