Siema Grudzien

Nie lubię zaczynać postów od przeprosin, ale niestety muszę...Znów mnie długo nie było, przepraszam. Pisaliście kiedy się coś pojawi nowego...

Nie lubię zaczynać postów od przeprosin, ale niestety muszę...Znów mnie długo nie było, przepraszam. Pisaliście kiedy się coś pojawi nowego, no i się dzisiaj pojawia, hahah.
Także chcę Wam podziękować za to, że mój poprzedni post o spełnianiu marzeń cieszy się tak wielką popularnością! Codziennie ok. 20 osób go czyta, to jest niesamowite dla mnie. Bardzo się też cieszę z tego, że tamten post dał Wam dużo do myślenia. Z tego co przeczytałam niektórzy z Was uwierzyli w swoje marzenia i zaczęli je spełniać. Bardzo mnie to cieszy i trzymam za Was kciuki. 

U mnie jak to u mnie, dużo się działo, ale z drugiej strony nie za dużo, masło maślane. Zrezygnowałam z roli w serialu, przez szkołę i liczne kilometry. Przykro mi trochę, bo to była wielka szansa dla mnie, ale niestety nikt ze znajomych tego nie zrozumiał, że nie mam na nic czasu i byłam ciągle krytykowana. Trudno. Może później jeszcze spróbuję. Nie może tylko na pewno! 

Dziś przywitaliśmy w końcu grudzień. Jeszcze tylko 23 dni i Wigilia. Jest to chyba mój ulubiony czas w roku. Kocham patrzeć na te wszystkie choinki ubrane na mieście, na lampki w oknach, słuchać świątecznych piosenek..i te cudowne świąteczne reklamy w telewizji. Najbardziej lubię spotkania z rodziną z którą nie mam możliwości spotykać się na codzień. W tym roku mam dwie Wigilię, na pierwszej jestem u mamy, a później przyjeżdża po mnie tata i jadę do Niego i tamtej części rodziny. Jeszcze nie wiem na 100% jak to będzie, ale wiem to, że Wigilię spędzę też z Nimi. Chyba to są moje pierwsze Mikołajki i Święta gdzie nie wiem co dostanę. Zawsze rodzice się otwarcie pytali co chcę, a teraz wszystko co mogłoby się nadawać na prezent pod choinkę dostałam już wcześniej. W końcu będę czuła ta magię świąt kiedy będę dostawała prezent i nie będę wiedziała co to jest. 

Tak nie w temacie świąt to pochwalę się, że 13.12 jadę do Katowic na spektakl Kochanie na kredyt. Nie ważne, że już byłam, że widziałam. Ważne, że znów spotkam swojego idola i poczuję się jak w niebie przez 10 minut będąc przy Nim, hahah. 

A Wy wiecie jakie prezenty dostaniecie? 
A jak nie to co byście chcieli dostać? :D 

status na dzis: 5 dni do mikolaja 23 dni do swiat 30 dni do sylwestra 207 dni do wakacji










































You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ola, naprawdę bardzo dziękuję. Co chwilę czymś mnie zaskakujesz! Zaczęło się od kliknięcia lubie to na instagramie czy asku, potem komentarz na ig, za który cholernie Ci dziękuję, bo to był jedyny kom bez hejtów...<3 A teraz to czuję się wyróżniona, bo naprawdę się nie spodziewałam, że dodasz tego screena na bloga. Cholernie Ci za to Ola dziękuję!
    Co do bloga, pisz dalej takie posty! One napisane są od serca i to widać! 👌

    P.s. Podobno chorujesz tak jak ja ;/ kuruj się!!


    <3 dziękuję.

    OdpowiedzUsuń