święta, święta i po świętach.

Kto mi powie kiedy te święta zleciały? Dopiero co było wielkie odliczanie do świąt...Wielki szał zakupowy, miliard reklam z promocjami na ś...

Kto mi powie kiedy te święta zleciały? Dopiero co było wielkie odliczanie do świąt...Wielki szał zakupowy, miliard reklam z promocjami na święta. A teraz? Już po wszystkim...Nie powiem, ale te święta zleciały mi najszybciej. Może dlatego, że Wigilii nie spędzałam tak jak każdy siedząc i gadając z rodziną nawet kilka godzin tylko pół godziny u jednej babci i godzina u drugiej no i po wielkim wieczorze. Trochę jestem zawiedziona, bo Wigilia to dla mnie czas kiedy wszyscy siedzą razem przy stole jedzą, jedzą, jedzą, gadają. Jak się skończy ciepłe jedzenie to wyłącza się światło i zostawia kilka świeczek na stole, choinkę i siedzi się do późnej nocy i gada, wspomina, po prostu razem spędza się czas. Powiem szczerze, że prezenty pod choinkę jak nigdy miałam trafione, haha. Trafiły się też te, które wypisałam w poprzednim poście (pozdrawiam moją siostrę :D :*) Ogólnie jestem już w takim wieku, że nikt się nie bawi w prezenty tylko daje pieniądze, abym sobie sama kupiła co chcę. Tak stało się wczoraj, bo zamówiłam sobie case z moimi zdjęciami z Filipem... Szkoda, że będę mogła odebrać dopiero w moje urodziny.. Halo to dopiero 7.01.2015! Na urodziny bym chciała to co napisałam w poprzednim poście, bo w sumie tam wypisałam rzeczy, które chciałabym dostać, albo kupić przy najbliższej okazji tak ogólnie. 
Teraz wielkie szaleństwo przed sylwestrem. Reklamy świąteczne się kończą, a zaczynają te sylwestrowe. To samo w sklepach. Znowu się zaczyna strzelanie na tydzień przed sylwestrem. No ludzie....są zwierzęta, które ciężko to znoszą. Chyba nigdy nie zrozumiem tego szału. Po co wystrzeliwać wszystkie petardy, które kupiło się na tego sylwestra już tydzień przed, albo w sylwestra o 15. Gdzie w tym sens? W tym roku jak i w poprzednim sylwestra spędzam w domu. Jakoś tego 'święta' nie lubię spędzać po za domem. Jedyny udany sylwester po za domem to miałam w 2012 jak spędzałam go z przyjaciółmi. 
A teraz chciałabym Wam życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 
Do zobaczenia za rok :*








































You Might Also Like

0 komentarze