15 lat minęło.

Witam się z Wami już jako PIĘTNASTOLATKA. Teraz to zostało mi tylko 15 lat do 30...Czuję się staro, bardzo staro hahaha. Tak jak co roku w ...

Witam się z Wami już jako PIĘTNASTOLATKA. Teraz to zostało mi tylko 15 lat do 30...Czuję się staro, bardzo staro hahaha. Tak jak co roku w urodziny wystawiam sobie cele. Co urodziny mogę więcej, bo jestem coraz starsza. To są tak jakby moje marzenia i po prostu staram się je spełnić w ciągu tego roku. Jak mi się nie uda to trudno, mam jeszcze tyle lat przed sobą. Ostatnio dużo choruje co wiąże się z ciągłym leżeniem w łóżku no i rozmyślaniem. Wszystkie swoje marzenia spisałam sobie na kartce i zaczęłam robić coś, aby je spełnić. Pierwsza była gitara, no to co miałam trochę pieniędzy z urodzin odłożonych to sobie kupiłam gitarę. Później było kolejne spotkanie z Filipem, dałam tam znak zapytania. Następnego dnia weszłam na grupę fanów Filipa i zauważyłam, że pojawiły się kolejne daty spektakli. Przeanalizowałam gdzie mam najbliżej. Padło na Opole, ale stwierdziłam, że nie doczekam do Marca to zobaczyłam, że w walentynki będzie w Starachowicach. Nie jest to blisko, ale dla moich rodziców to nie był żaden problem i od razu się zgodzili na to, aby mnie tam zawieźć. Kupiłam bilet no i co 14.02.2015 spędzę najlepsze walentynki ze swoim idolem i nie tylko, czego chcieć więcej? Także zaczęłam działać w sprawie aktorstwa...Za dużo nie mogę mówić, bo taki jest regulamin, ale może wkrótce coś więcej powiem. Tak samo z moimi coverami, piszecie i piszecie co z nimi czy coś będzie...Będzie, obiecuję, że będzie. Mam już gitarę, czekam, aż moje gardło będzie już 'do użytku' (hehe gimby się śmieją) i coś wrzucę. Więc teraz wiem, że się powtórzę, wiem, że pisałam to już kilka razy, ale jeżeli macie jakieś marzenia, które jesteście wstanie spełnić to nie siedźcie na tyłku i nie czekajcie, aż do Waszych drzwi zapuka Bóg i wręczy Wam torbę ze spełnionymi marzeniami (lol). To są Wasze marzenia i to Wy musicie o nie walczyć, musicie robić wszystko co możecie, aby Wam się udało. Jeżeli po drodze upadniecie to nie czekajcie na to, aż ktoś Was podniesie tylko szybko wstańcie powiedzcie sobie, że nic się nie stało i próbujcie znowu. Najważniejsze jest to, aby się nigdy nie poddać. Może wydać Wam się to zbędnym pieprzeniem, ale to prawda, wiem to po sobie, bo niejednokrotnie się poddawałam, ale nie zawsze się podnosiłam i później tego żałowałam. Jak czytacie mojego bloga dość regularnie to wiecie ile razy się poddałam i w ostatniej chwili mi się udało, bo stwierdziłam, że spróbuję ostatni raz. Więc teraz głowa do góry i bierzcie się za spełnianie swoich marzeń, nie ważne jakie one są :) 

A właśnie...wybiera się ktoś jutro do kina na 'Wkręceni 2'? Ja idę do Arkad i póki co na stronce multikina na podglądzie sali jest tylko moje miejsce zajęte, a reszta pusta, nawet fajnie :D

















































































You Might Also Like

8 komentarze

  1. super blog! bardzo ciekawie piszesz, powinnaś wystartować w konkursie na Blog Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci tyle...Ostatnio miałam taki ciężki czas, bo sypnęło mi się coś o co walczyłam przez kilka lat. Może to głupio trochę zabrzmi, ale dzięki Tobie udało mi się to naprawić. Po prostu swoim blogiem i wszystkimi portalami jakie prowadzisz potrafisz dac takiego mocnego kopniaka w dupę, że nawet sobie nie zdajesz sprawy. Może mnie nie znasz, ale wiedz, że dla mnie jesteś wzorem. Przepraszam też, że piszę z anonima, ale tak jakoś dziwnie mi napisać na priv...nie wiem czemu, ale się wstydzę, uwielbiam Cię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa, nawet sobie nie zdajesz sprawy jak ciepło mi na sercu czytając to :)

      PS: Nie wstydź się napisać, ja nie gryzę :d

      Usuń
  3. Bierzesz udział w konkursie na BLOG ROKU? :D
    Powiem szczerzę, że twój blog się nadaje w 1000% ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. chce cie spotkac....i przytulic. To jest moje marzenie...Ale co ja mam związku z tym zrobić? Nic nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na facebooku to zobaczymy co można z tym zrobić :D

      Usuń
  5. Bardzo super blog!Zapraszam do mnie http://yesola.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń