Q&A CZYLI PYTANIA I ODPOWIEDZI

Cześć siemanko witam w tą piękną sobotę! Póki co tradycja sobotnia idzie mi dobrze, hahaha. Dziś kolejne pytania od Was, dostaję mnóstwo py...

Cześć siemanko witam w tą piękną sobotę! Póki co tradycja sobotnia idzie mi dobrze, hahaha. Dziś kolejne pytania od Was, dostaję mnóstwo pytań na asku, więc postanowiłam, że raz w miesiącu zbiorę to w 'kupę' i będę robić Q&A. No więc zaczynamy! 

Jak zaczęła się twoja historia z blogowaniem?
-A, więc to było jakoś w 2011 roku..Pamiętam, że założyłam wtedy swojego pierwszego bloga. Pisałam tam wszystko! Dosłownie! Pisałam tam notki codziennie, były one bezsensu. Blog dalej jest w necie..nie podam Wam linka, bo wstyd trochę haha. No i od tego jakoś tak poszło...później ten blog, ciągłe zmiany, usuwanie postów, aż się nauczyłam tego wszystkiego :D 

Dlaczego blogujesz? Co Cię w tym kręci?
-Bloguję, bo to jest moje hobby. Kręci mnie w tym wszystko! Lubię dzielić się z innymi tym co u mnie się wydarzyło, tym jak udało mi się spełnić marzenia, lubię Wam doradzać w pewnych sprawach, dzielić się z Wami moim zdaniem w różnych rzeczach. 

Czy szybko się denerwujesz? Jak tak, to co Cię denerwuje najczęściej?
-Denerwuje mnie mnóstwo rzeczy! Np. teraz co chwilę rozłącza mi się internet, nagle piszę i przestaje pisać i muszę kliknąć w tekst, aby zacząć. Denerwuje mnie kiedy na telefonie przy znaczku WiFi pojawia się to kręcące kółeczko, które oznacza stracony zasięg, rozładowana bateria, ugh jadę tramwajem siedzę na internecie czyli mam włączone 3G i nagle 'pozostało 10% baterii'. Najgorzej jest jak gdzieś jestem gdzie coś się dzieje..Np. jak gadałam z Dawidem w aucie i chciałam włączyć aparat i mi się wyłączył, a w domu podłączyłam do ładowarki i było jeszcze 7%!

Kim chcesz zostać w przyszłości?
-Fotograf! No i zastanawiam się czy nie wziąć się za aktorstwo poważniej i nie robić tego tylko dla zabawy.

Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
-Teraz zdecydowanie lato! Kiedyś mówiłam, że zima, bo święta, ale odkąd straciłam w sobie tą całą 'magię świąt' to wole lato!

Pokaż na zdjęciu outfit jaki byś chciała teraz założyć :) 


Chyba tradycyjne pytanie...kiedy kolejne spotkanie z Filipem? :D
-Już niedługo!! 14 marca! A po lub przed jeszcze jedno spotkanie wpadnie tym razem nie po spektaklu tylko normalnie, bo wygrałam konkurs fotograficzny gdzie główną nagrodą niespodzianką właśnie jest spotkanie z Filipem w Warszawie! Więc w którychś weekend w Marcu powitam Warszawę! :P 

Co przyjemnego wydarzyło się w tym tygodniu?
-Wszystkie przyjemne rzeczy działy się środę!Wróciłam ze szkoły zobaczyłam, że w skrzynce leży awizo do mnie, wieczorem odebrałam z mamą paczkę w której był kubek z dedykacją dla mnie od ekipy Kochanie Na Kredyt! Po 22 dowiedziałam się, że wygrałam ten konkurs, był to po prostu taki szok, że nawet nie zorientowałam się kiedy latałam po pokoju płacząc i tańcząc ze szczęścia hahaha. O i jeszcze nowy odcinek Przyjaciółek na ipli w czwartek! Jak zawsze widząc Szymona i Ingę (Filip i Gosia Socha) ryczałam jak głupia! :D 



Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na upadek, bo wiedzą, że nikt ich nie podniesie. A Ty masz osobę, która pomoże Ci wstać? ^^  Patt
-Mam. 

Jak się czujesz?  morgan samara
-Dobrze. Dziwnie, bo ostatnio czuję się bardzo dobrze!

Jestem ciekawa jakie Ty masz podejscie do zmian. Czy m.in. je lubisz, a moze starasz sie omijac je szerokim lukiem, gdy to tylko mozliwe? ; )  Patt
-Lubię zmiany! One są czasem naprawdę potrzebne.

W ostatnim czasie ciężko jest dostrzec rozgwieżdżone niebo. A jednak mam dla Ciebie pytanie. Lubisz nocne niebo? Oczywiście chodzi mi o widoczny Księżyc, o piękne gwiazdy, o czerń, która je otacza. Gdy na nie patrzysz, o czym myślisz?  Patt
-Myślę o tym czy osoba, którą kocham też może patrzy w tym momencie w niebo, no i ogólnie o wszystkim czym się da.

Jak myślisz każdy zasługuje na drugą szansę ?  - [JŚ] Alicja
-Myślę, że tak. 

Czy uważasz, że każdy dzień jest dniem wyjątkowym? :3  τsм ∂ємєяια Δ 初音ミク
-Tak, każdy dzień jest wyjątkowy, nawet ten najnudniejszy! 

Plany na łikend? :)  Po prostu Malong
- Muszę pojechać dziś na dworzec i kupić bilety do Opola, a do Krakowa anulować, bo stwierdziłam, że do Opola mam bliżej i taniej, po za tym zwolnił się bilet na spektakl, później pójdę do Galerii Dominikańskiej i się rozejrzę, bo muszę sobie coś kupić, ale jeszcze nie wiem co...a reszta to po prostu odpoczynek!

Co lubisz robić w deszczowe dni?
-Zdecydowanie siedzieć z otwartym oknem, aby czuć zapach deszczu, lub lubię czasem wziąć rower i po prostu pojechać przed siebie! 

Czy zdarzyło Ci się zasnąć w szkole?
-Zasnąć nigdy! :D 



Dziękuję, że wytrwaliście do końca! Dziękuję za wszystkie pytania, na resztę odpowiem może za 3 tygodnie! Kocham Was wszystkich, do zobaczenia za tydzień.







You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ten kubek mega !

    w wolnym czasie zapraszam na Mój blog): Niedawno założony:) ----> http://w-pytlakovska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiej orientacji jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  4. tak czytając te odpowiedzi stwierdzam, że jesteśmy lekko podobne haha XD

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że spotkam Cię w Warszawie!!! sdhffsdf

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy i o której dokładnie będziesz w Wawie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę powiedzieć daty, ale będę w pewien weekend od 11 do 19, bo tak mam busy, a o 6 wyjeżdżam z Wrocławia

      Usuń
  7. Werka Kozłowska1 marca 2015 18:17

    Mieszkam w Opolu!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego spotkania z Filipem, cieszę się, że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu jak dodaję tu komentarz to on dopiero się po kilku dniach dodaje? :( ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to zależy kiedy sobie przypomnę i zaakceptuję hahaha, wtedy lecą w ciągu 2 minut nagle tyle komentarzy. Dałam akceptowanie, bo prościej mi czytać i odpowiadać :P

      Usuń
  10. MartaWasilewska28821 marca 2015 18:20

    MY CIEBIE TEŻ KOCHAMY!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnaś częściej pisać posty!!!!!!!!!!!!!!!!!! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem za bardzo o czym mogłabym pisać.. :/

      Usuń
  12. masz zajebisty styl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wikizwolinska1111 marca 2015 18:22

    lubię takie posty, bo lubię się dowiadywać o tobie różnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aneta Opolewska1 marca 2015 18:23

    widziałam Cię ostatnio w Galerii Dominikańskiej i powiedziałam Ci 'cześc' a ty mi odpowiedziałaś kdsufbvdskjhfbsdkjfgskdhfv <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupiłaś gazetę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sklejka z oknem >>>>>> :((

    OdpowiedzUsuń