Q&A+ WESOLYCH SWIAT!

Dziś tak jak pisałam gdzieś tam...Odpowiedzi na Wasze pytania z ask'a, facebook'a itd. 1. Czy masz zamiar nagrywać filmiki na...

Dziś tak jak pisałam gdzieś tam...Odpowiedzi na Wasze pytania z ask'a, facebook'a itd.

1. Czy masz zamiar nagrywać filmiki na youtuba?
-Mam i chyba dobrze o tym wiecie, już niedługo cover, a na wakacje startuje mój kanał z vlogami :)
2. Bez jakiej rzeczy nie możesz wyjść z domu?
-Zdecydowanie telefon, jak już zdarzy mi się bez niego wyjść, bo np. się ładuje, a ja idę do sklepu to przez te 10 minut czuję się jak bez ręki, serio!
3. Czy jesteś wrażliwą osobą?
-Bardzo! Szybko można mnie urazić błahostką, nawet jak ktoś z przyjaciół czy nawet z rodziny zażartuje sobie ze mnie to...oczywiście śmieję się, bo takie to super, ale w środku czuję się mega dotknięta.
4. Jak spędzisz te wakacje? Odliczasz dni?
-Jeżeli WSZYSTKO pójdzie po mojej myśli to szczerze mogę powiedzieć, że to będą cudowne wakacje...Spotkanie z Filipem, Londyn, kilka wyjazdów do Warszawy..Czego chcieć więcej?
5. Czego nie lubisz w swoim wyglądzie?
-Hm...Twarzy i figury, ale to chyba dość popularna odpowiedź nie?
6. Treść ostatniego wysłanego sms-a i odebranego?
-odebrany: Ole- mama
-wysłany- Ole ole ole- ja
Nie pytajcie, hahaha.
7. Malujesz się?
-Nie i póki co nie mam potrzeby
8. Idzie wiosna i alergia...Czy Ciebie alergia też dotyczy?
-Tak! Niestety, jest wiosna (kalendarzowo...) zaczął się sezon alergiczny czyli taka mała śmierć dla nas alergików. Po za typową alergią na pyłki jestem też uczulona na sierść...a zwierzaków nie mało w moim życiu. Trzeba sobie jakoś radzić.
9. Zapuszczasz włosy, czy planujesz już wizytę u fryzjera, aby podcinać?
-Zapuszczam! Tym razem zapuszczę i chyba wracam pomału do dawnego stylu. Jakoś potrzebuję zmian i wygląd też tu odegra dużą rolę.
10. Ile czasu zajmuje napisanie Ci notki?
-Zależy od dnia. Są dni kiedy piszę w 10 minut, a są dni kiedy zaczynam rano i kończę późno w nocy lub nawet na następny dzień. Czasami jak piszę takie podsumowanie tygodnia to pod koniec każdego dnia piszę tu i zapisuję, bo nie zawsze w soboty pamiętam co robiłam w poniedziałek.
11. Twoja jedna NAJWIĘKSZA pasja?
-Fotografia.
12. Kim są dla Ciebie Twoi czytelnicy?
-Hm...Są Oni dla mnie bardzo ważną częścią mojego życia. Bez nich nie robiłabym tego co kocham, Oni dają mi taką wielką motywację i chęć do pisania, a po za tym fajne to ziomeczki.
13. Jaka jest idealna praca dla Ciebie?
-Praca fotografa, zdecydowanie.
14. Jakie wybrała sobie imię, gdybyś była osobą innej płci?
-Zawsze podobało mi się imię Wojtek, Marcin no i Filip, hahaha. 
15. Jaki jest najlepszy sposób radzenia sobie ze stresem?
-Nie myślenie o powodzie stresu.
16. Czy kochasz świat, w którym mieszkasz?
-Chociaż nie jest idealny, to tak kocham.
17. Jakie masz plany na dziś wieczór?
-Chyba nic nie planuję oprócz pójścia do babci. 
18. Wolisz rozmawiać czy pisać SMS-y?
-Zależy z kim, ale bardziej wolę pisać.
19. Jakie masz teraz na sobie ubrania?
-Koszulę i jeansy.
20. Kiedy ostatnio tańczyłaś?
-Wczoraj! Hahaha.
21. Kogo dziś przytuliłaś?
-Brata.
22. Ile kawałków pizzy zwykle potrafisz zjeść?
-To trochę zależy od tego czy jestem sama czy z kimś. W Warszawie na spotkaniu zjadłam może 2? A tak jak jestem sama w domu czy np. z Martą to potrafię zjeść całą pizzę. Jest to zależne od tego czy się krępuje czy nie.
23.Które miasto w Twoim kraju najbardziej warto zwiedzić?
-Chyba Warszawa i Wrocław, nie mam pojęcia.
24. Gdyby zdarzyło Ci się utknąć w windzie z kimś, kogo lubisz, kto by to był?
-Mam straszną klaustrofobię, ale...może sami w komentarzach odpowiedzcie na  to pytanie...i zobaczymy komu uda się trafić! :D 
25. Gdyby można było cofnąć się w czasie i porozmawiać ze sobą samym, co chciał(a)byś przekazać?
-Nie załamuj się i nie płacz, bo spotkasz tego człowieka w końcu!
26. Ile godzin dziennie spędzasz w Internecie?
-Może pogadajmy o tym ile nie spędzam, haha.
27. Co robisz, gdy w pokoju zostajesz tylko Ty?
-Słucham muzyki i czuję się 'luźniej'
28. Ostatnio słyszana piosenka?
-Hozier - Take Me To Church
29. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
-The Vamps,1D.
30. Czy jesteś dobrym kłamcą?
-Nienawidzę kłamać, ale kiedy muszę to zawsze świetnie mi to wychodzi haha.

To tyle jeżeli chodzi o Q&A. 
Życzę Wam wesołych, rodzinnych świąt. Abyście przez ten czas wypoczęli w gronie najbliższych i niczym się nie stresowali. Pamiętajcie, bądźcie mili dla innych, a wtedy oni będą mili dla Was. Nie kłóćcie się i to nie tylko przez czas świąt. Doceniajcie każdą chwilę z bliskimi, bo kiedyś może ich zabraknąć. Życzę Wam dobrej przede wszystkim wiosennej pogody, aby śnieg ominął Was szerokim łukiem!! 
Spędzacie święta w większym gronie czy raczej tylko Ci co są najbliżej? 







You Might Also Like

24 komentarze

  1. Filip, Dawid, Justin? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie z Filipem mogłabyś być zamknięta w windzie XD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie każde święta są spędzane w dużym gronie :P
    super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie to różnie, haha.
      dziękuję :D

      Usuń
  5. Ale Kuba jest podobny do Ciebie :o

    OdpowiedzUsuń
  6. WESOŁYCH ŚWIĄT ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny kotek

    OdpowiedzUsuń
  8. Pati Woźnicka4 kwietnia 2015 16:59

    U mnie święta są spędzane w gronie rodziców, tylko na święta Bożego narodzenia wyjeżdżamy do rodziny i spędzamy ten czas rodzinnie. Wielkanoc to dla nas czas gdzie z rodzicami siedzimy oglądamy telewizję, gadamy i JEMY! Wesołych świąt Olu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie z Filipem i Dawidem mogli by cię w windzie zamknąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wesołego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamila Radwanicka4 kwietnia 2015 17:03

    Póki co pogoda dopisuje....ale teraz to rano słońce, a w nocy śnieg :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt dla Ciebie i całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń