Dzien Matki....Mamy :) Co na prezent?

19:50

Nie było mnie tu...może z 2 tygodnie? Ciężki czas jeżeli chodzi o blogowanie, bo nie miałam kompletnie pomysłu, ani chęci pisania. Dziwne to było, ale codziennie przeglądam swojego bloga i stwierdzam, że już o wszystkim napisałam. Tak to właśnie jest jak mam wenę i wrzucam posty jak szalona nawet kilkanaście razy w tygodniu.


Dzień mamy już w przyszłym tygodniu. Jest to święto dziwaczne...jak wszystkie walentynki czy dzień kobiet. Wiadomo mamę się kocha cały czas i taki 'dzień mamy' powinna mieć codziennie!
Ale święto to święto, a ze świętami wiążą się prezenty. Z tym jest najwięcej problemów. Brak środków, brak talentu artystycznego, ale przede wszystkim brak pomysłów... Moja mama nie lubi (znaczy wiadomo podoba jej się wszystko) jak jej coś kupię. Sama uznaję, że na takie drobne dni jak właśnie dzień mamy, powinniśmy troszkę czasu i pracy poświęcić na fajny prezent. Najłatwiej jest polecieć do sklepu kupić perfumy czy kwiatki i mieć z głowy...Ale tu nie o to chodzi. Przypomnimy sobie czasy przedszkola...podstawówki. Laurki, sztuczne kwiatki robione z bibuły...no i szczęście w oczach mamy. Dla naszych mam zawsze będziemy dzieciakami. Możemy mieć 10 lat czy też 30, ale zawsze gdzieś tam w głębi nas siedzi to dziecko. Warto zrobić prezent ręcznie, od serca!


Chyba najprostsze jest wykonanie laurki. Zwykłej, prostej laurki z życzeniami, rysunkami i może też ze zdjęciami!



W zeszłym roku ja mamie podarowałam pudełeczko z małymi karteczkami na których było napisane za co ją kocham, za co jej dziękuję i to jak cudowną osobą jest. Nie musi to być pudełko! Może to być słoik, który jakoś ładnie ozdobimy, a karteczki można zamienić np. cukierasami! :)
Taki prezent nadaje się na każde okazje. Szczęście w oczach obdarowanego...bezcenne! 


Kolejnym fajnym pomysłem jest ramka ze zdjęciami. Mogą to być Wasze zdjęcia z mamą, a jak nie macie zdjęć z mamą to wystarczą Wasze teraźniejsze i np. z dzieciństwa. Wystarczy wynaleźć jakąś ramkę w domu, albo nawet zajumać mamie, wywołać zdjęcia bądź wydrukować, a reszta w Waszych rękach. To jak ją ozdobicie, co napiszecie na zdjęciach lub wsadzicie jakiś krótki napis razem ze zdjęciem...Wybór należy do Was. Także możecie w necie poszukać przeróżnych DIY, czyli jak wykonać jakąś super extra ramkę.


A może słodki bukiet? 'tutaj poradnik'


Śniadanie do łóżka...lub po prostu śniadanie. Dzień zaczęty idealnie? Nic trudnego wstać kilka minut przed mamą i tym razem to jej zrobić śniadanie!


Pomysłów na ten dzień jest bardzo dużo. Pamiętajcie, aby to co dajecie, lub nawet tylko mówicie było szczere i nie wymuszone. 


Odbiegając od tematu...U mnie wszystko w porządku, ze szkołą coraz lepiej, a co dziwne za miesiąc wakacje....Wymyśliłam wczoraj gdy nie miałam pomysłów na posty, że co jakiś czas na moim blogu posta będziecie wrzucać Wy! Będziecie mogli się reklamować, ale nie musicie być blogerami. Możecie po prostu czymś się podzielić z innymi i spróbować jak to jest napisać coś na blogu.
Do zobaczenia!



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Super pomysły :) Mam nadzieje, że Twoja mama jak i moja, będzie zadowolona.
    Również ten pomysł z pisaniem postów przez widzów jest świetny. Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda mi się ten post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. post napisany bardzo fajnie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd pamiętam to na dzień matki daję mamie laurkę i jakiegoś kwiatka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz częściej Ola :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, szczególnie z tym słoikiem :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Kiedyś też dałam mamie laurke. Dawałam tez kwiaty i pudełko na biżuterię,słodycze,kalendarz własnoręcznie robiony. Ale w tym roku jakoś nie mam pomysłu a czasu prawie nie ma. Może coś upieke i napiszę jakiś wiersz z życzeniami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten bukiet z przyklejonymi (tak mi się wydaje) czekoladkami... Jest piękny! Za rok zrobię coś takiego właśnie, bo teraz już kupiłam lakiery do paznokci dla mamy. Co prawda nie jest to ręcznie zrobiony prezent, ale od serca z pewnością. ;p
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły na prezenty. Co do notek na Twoim blogu to pomysł całkiem dobry, jednak nie wiem czy wtedy Twój blog nie będzie czymś innym niż do tej pory i tym, za który polubili Cię wierni czytelnicy. Pozdrawiam serdecznie > :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły, chociaż myślę, że wersje w języku polskim (słoiczka i kartki) byłby o wieeeeele lepsze :D
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dałam mamie podobne pudełeczko :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis i super pomysły na prezent dla Mamy! Dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły, może coś wykorzystam. Co prawda mamy już prezent bo wspólnie z siostrą kupujemy suszarkę Panasonic (jonizacja nas kusi:)), ale może jeszcze coś tak od serca się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najważniejsze w dniu matki jest spędzenie z mają mamą dnia. Raczej mało się widujemy, więc to najlepsze prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. A teraz gwiazdka i znowu zagwozdka co kupić mamie... Siostra doradza prostownice, bo mama lubi bawić się w różne fryzury. Może i to? Sama używam panasonic, moze i jej kupię. Waham sie tez nad jej ukochanymi perfumami ale są mega drogie a prostownica dłuzej posłuży niz perfumy....

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja najbardziej ceni sobie praktyczne prezenty, więc jak ostatnimi czasy skarżyła się na bóle pleców, to uznałam, że chyba najbardziej ucieszy ją dobry materac ortopedyczny. No i tragiłam w dziesiątke. Jeśli chodzi o mniej praktyczne, to ona sama ma mnóstwo perfum i biżuterii..

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl