WROCLAW! CO W NIM CIEKAWEGO?

15:10

Majówka się zaczęła. Turyści zaczęli przyjeżdżać do naszych miast. Nie wszyscy mają plan na ten krótki czas. Przyjeżdżamy do znajomych, do rodziny, a nawet z tradycji. Jednak jak jesteśmy pierwszy raz w jakimś mieście to na pewno chcemy ten czas spędzić jak najlepiej i jak najwięcej zobaczyć. Jako, że mieszkam we Wrocławiu już BARDZO długo i jak każdy mam swoje ulubione miejsca, ale także miejsca, które wiem, że są często odwiedzane...pokażę Wam je:

Wrocławski rynek- miejsce do którego lgną wszyscy turyści. Dziesiątki restauracji, pizzeri. Wrocławska fontanna, czyżby największa atrakcja rynku? A może jednak ratusz? Ale jednak największą atrakcją pozostanie MacDonald's. Polecam wybrać się na spacer po rynku w nocy...Super sprawa!


Ostrów Tumski- W okresie letnim jest tam każdy. Jest tam wyspa słodowa, więc to idealne miejsce na  wypoczynek.



Sky Tower- Największy punkt widokowy w Polsce. Widoki są niesamowite, najlepsze w nocy. Są tam także mieszkania!






Pergola- Miejsce gdzie można się totalnie wyluzować. Najpiękniejsze są nocne pokazy fontanny multimedialnej!





Renoma- Centrum handlowe...ale nie o nie chodzi. Bardziej chodzi o to co jest na samej górze. Dach na który można wejść. Fajne widoki i super miejsce na sesje. Latem jest tam kino letnie 'pod chmurką'.





To chyba na tyle jeżeli chodzi o miejsca, które najczęściej odwiedzam. Wiadomo, że dużo ominęłam.... A Wy byliście kiedyś we Wrocławiu?

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ale ślicznie :)
    Niestety nie byłam nigdy we Wrocławiu, wygląda na to że jest tampięknie

    w-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkam we Wro! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina Pilczyńska1 maja 2015 17:27

    Chciałabym kiedyś się wybrać do Wrocławia *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Edyta Wasilewska1 maja 2015 17:28

    jadę na wakacje do wrocka, obym cie spotkala :3

    OdpowiedzUsuń
  6. wrocław nocą jest najpiękniejszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylam bylam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław piękny! Szkoda, że nie dane jest mi często go odwiedzać ;) Świetny blog! Co ty na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się zdecydowanie w Pergoli i muszę to zobaczyć na żywo! :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam we Wrocławiu w zeszłym roku i odwiedziłam prawie wszystkie te miejsca, a oprócz nich Wrocławskie Zoo! Gdy będę następnym razem na pewno wybiorę się na Sky Tower, a w przyszłości bardzo chciałabym tam zamieszkać i codziennie widzieć piękny widok oświetlonego miasta! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia ! bardzo chciałabym pojechać do Wrocławia :D
    jeśli spodoba ci się mój blog, zapraszam do obserwacji
    http://daisy1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, krótki i treściwy przegląd po ciekawych miejscach we Wrocławiu. Wbrew pozorom bardzo trafnie wybrałaś wyjątkowe miejsca. Ogólnie Twój blog jest pełen pozytywnej energii i naprawdę można odczuć, że prowadzi go osoba z pasją. Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl