Z tej strony Skrzypul,czyli cos innego

Cześć! Kim jestem?Jestem Natalia,rocznikowo mam 16 lat,pochodzę z Zabrza.Interesuję się muzyką,sportem,fotografią oraz historią.Od 2 lat p...

Cześć!

Kim jestem?Jestem Natalia,rocznikowo mam 16 lat,pochodzę z Zabrza.Interesuję się muzyką,sportem,fotografią oraz historią.Od 2 lat profesjonalnie gram w piłkę,wcześniej przez 6 lat grałam w koszykówkę.Moim ulubiony klubem sportowym jest FC Barcelona,od dobrych 5-6 lat moje serce jest bordowo-granatowe.Tak jak Ola mam idoli.Justin Bieber,Dawid Kwiatkowski,Leo Messi-dzięki nim świat wydaje się bardziej kolorowy.Wobec nich,jak i wobec siebie samej mam marzenia,które krok po kroku się spełniają,walczę aby wszystko,wszyściuteńko się spełniło.Jak nie postaram to nie ma szans na końcowy sukces,a ja w to wierzę,że wszystko co mam gdzieś zapisane,prędzej czy później spełni się.Pędźmy dalej!UWIELBIAM podróże,gdybym mogła zwiedziłabym każdy zakątek ziemi.Najbardziej zakochana jestem w Londynie-obiekt moich westchnień,jeśli się uda to za niedługo zawitam tam po raz trzeci.Moim celem,a zarazem jednym z największych marzeń jest stolica Katalonii-Barcelona.Staram się i mam nadzieję że w najbliższej przeszłości będę mogła napisać coś na temat tego wyjazdu.Ostatni miesiąc był miesiącem wyjazdowym-Bułgaria,Węgry!Już jutro jadę do Wrocławia,gdzie spotkam się Olą.W niedzielę Gliwice i koncert Dawida,a poniedziałek Warszawa.Z blogowaniem tak jakby zaczynam,kiedyś prowadziłam blogi przeróżne,które miały nawet swoich odbiorców,ale z takimi blogami sobie podziękuję.To co robię teraz traktuje jak najbardziej poważnie! :) Nie mam zamiaru zanudzać o sobie,zapraszam na mojego bloga który dopiero wchodzi w fazę regularności.

Dziękuję Oli że mogłam tutaj coś napisać,dziękuje.Już jutro się spotkamy i szczerze powiedziawszy od jakiegoś czasu zawsze chciałam coś napisać do Ciebie,ale zawsze się bałam.Jeszcze parę miesięcy temu nie pomyślałabym ze jutro będę spacerowała z tobą i z moją paczką przyjaciół z Zabrza.Pisanie takiego posta,jest bardzo trudne,kompletnie nie wiedziałam co napisać,ale coś wyszło z głowy i przelałam to na ekran,pozdrawiam wszystkich którzy czytają ten blog,pozdrawiam wszystkich którzy to przeczytali!


ZAPRASZAM DO MNIE!
BLOG- http://skrzypul.blogspot.com/
INSTAGRAM- https://instagram.com/SKRZYPULL/
TWITTER- https://twitter.com/SKRZYPUL
Zapraszajcie na snapie,już jutro relacja live z wyjazdu: skrzypul (będzie dużo Oli :D)
Relacja z wyjazdu także u nich:
snapchat Agaty (+ link do jej IG): lineczkaa
snapchat Marty (+ link jej IG): martrana

Podsyłam również zdjęcia,których autorem jestem ja.Te zdjęcia w pewnym procencie pokazują kim jestem i czym się interesuje!









You Might Also Like

3 komentarze

  1. Kasiablog11230 maja 2015 00:20

    zazdroszcze ci wyjścia z olą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spełniasz swoje marzenia. Twój blog, choć dopiero ma 3 wpisy już zapowiada się znakomicie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń