PIECES OF ME

Cześć wszystkim! Dzięki uprzejmości Oli mogę dzisiaj wystąpić gościnnie na jej blogu! Z tej strony Julia z bloga  LIVER MORIUM , na któreg...

Cześć wszystkim! Dzięki uprzejmości Oli mogę dzisiaj wystąpić gościnnie na jej blogu! Z tej strony Julia z bloga LIVER MORIUM, na którego Was serdecznie zapraszam!
Myślałam bardzo długo nad tematem posta. Naprawdę. W końcu uznałam, że napiszę coś o mnie. Oh to takie banalne.
Jestem Julka. Mieszkam w małym mieście na lubelszczyźnie- w Zamościu. Ma bogatą historię, więc często przyjeżdżają tu wycieczki, czego nienawidzę. Idę po ulicy i tu nagle trzeba się przeciskać przez tłum aargh. Mam piętnaście lat, więc chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Mam już dość mojej szkoły i czekam tylko, żeby wyjechać do liceum, gdzieś do Lublina, Warszawy..
Kocham teatr. Mogłabym ciągle uczyć się nowych ról, wchodzić w nową postać i odgrywać jej część najlepiej jak umiem. Uwielbiam stać w świetle reflektorów, po prostu.
Kocham śpiewać. Daje mi to wiele. Śpiewanie jest całym moim życiem. To ono podnosi mnie gdy upadam i daje siłę by iść dalej. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej moich odczuciach wobec muzyki, zapraszam do posta- The power of music.
Kocham też tańczyć, fotografować oraz grać na pianinie. Jakbym miała opisać moje pasje wszystkie po kolei- zasnęlibyście. :D W przyszłości chciałabym być aktorką. Jestem zdecydowanie typem artystki i nie cierpię, kiedy ktoś mi mówi- "nie uda ci się w tym zawodzie". "lepiej zostań lekarzem, albo kimś pożytecznym", "daj sobie z tym spokój". NIE NIE NIE. Moje życie- moje zasady.
Bloga założyłam, bo miałam nagły przypływ chęci, po czym chciałam go praktycznie od razu usunąć. Jednak wciągnęłam się w to tak bardzo, że nie miałam serca, by przestać go prowadzić. Myślę, że wychodzi mi to na dobre. :)
Jeśli chodzi o muzykę jaką lubię, jest to raczej pop. Jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego, Patryka Kumóra. Jeśli chodzi o wykonawców zagranicznych- kocham Się, Bastille, Imagine Dragons. Sia jest dla mnie wielkim wzorem do naśladowania. No może z wyjątkiem jej teledysków. :)
Jeśli chcecie wiedzieć o mnie więcej wpadajcie na mojego bloga. Zachęcam również do obserwowania i komentowania postów na blogu moim, ale także i Oli. Widać, że wkłada w niego dużo pracy. Uszanujmy to!
Zapraszam jeszcze raz!: MÓJ BLOG-LIVER MORIUM-KLIK
Na razie! :*













You Might Also Like

7 komentarze

  1. Super akcja Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię Dawida Kwiatkowskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) masz ładne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna uroda
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń