Sposoby na bycie produktywnym

Są dni kiedy kładąc się do łóżka rozmyślamy o tym co zrobimy jutro. Planujemy, zapisujemy i kładziemy się spać z myślą, że następnego dnia n...

Są dni kiedy kładąc się do łóżka rozmyślamy o tym co zrobimy jutro. Planujemy, zapisujemy i kładziemy się spać z myślą, że następnego dnia nasza lista 'to do' będzie cała odhaczona. Jednak budzimy się rano, patrzymy na zegarek i stwierdzamy, że jeszcze 5 minut. Tak kwitniemy w łóżku do 12. Wstajemy jemy coś na szybko i wracamy do łóżka, bierzemy laptopa i zanim się obejrzymy już jest wieczór i nachodzą nas wyrzuty sumienia....przecież to miał być tak produktywny dzień!
Musimy jednak nauczyć się silnej woli...Nie wiem czy da się tego wyuczyć, ale chyba warto spróbować. Istnieją sposoby na bycie tzw. produktywnym. Pamiętajcie, że jeżeli coś sobie postanowicie jednego dnia to następnego dnia dalej musicie w tym tkwić i po prostu się nie poddawać.

WSTAŃ WCZEŚNIE RANO
Zazwyczaj w dni wolne wstajesz o 10? Dla Ciebie to pora odpowiednia? Racja. Ja jestem ogromnym śpiochem i wstanie rano to dla mnie masakra, ale kiedy mi się już uda to czuję się lepiej. Wstawanie o 8-9 w dni wolne nie musi być straszne...Popatrzmy na to z innej strony. Wstając po 12 mamy już pół dnia za sobą i jesteśmy w dalszym ciągu zmęczeni, a wstając o tej 8 jesteśmy zmęczeni tylko przez chwilkę, a dodatkowo mamy cały dzień na robienie czegoś fajnego.


WYJDŹ DO LUDZI
Bo po co siedzieć cały dzień w domu? Czasami można sobie zrobić typowy leniwy dzień, ale to tylko raz na jakiś czas. Jak się ma wolne to najlepiej wyjść gdzieś ze znajomymi, do znajomych, a nawet samemu. Spacer, wyjście do centrum handlowego, rower, rolki cokolwiek! Ważne aby aktywnie!
Tym bardziej, że zbliżają się wakacje...nie przesiedźcie całych w domu!


RÓB COŚ PRODUKTYWNEGO
...to znaczy, aby robić rzeczy po których coś zostaje, po których zostają jakieś efekty. Tak jak już kiedyś wspominałam jeżeli chcecie mieć ładne ciało to musicie ćwiczyć i po prostu o nie dbać. Jeżeli chcecie być w czymś dobrzy to musicie także ćwiczyć i się uczyć. Zróbcie wszystko, aby wieczorem jak będziecie kłaść się do łóżka nie zjadały Was wyrzuty sumienia, że nic nie zrobiliście za dnia. Spędźcie dzień tak, aby wieczorem zasnąć z myślą 'to był naprawdę udany dzień!'


A Wy jesteście bardziej produktywni czy typowe leniuchy? :D 

PS: Nie zapomnijcie zostawić komentarza i obserwacji.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Fajny post, ciekawa perspektywa, na szczęście nie mam tego problemu i wstaję zawsze ok. 8-9 (w dni wolne).
    http://maryagnesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem typowym leniuchem więc mi te porady się przydadzą :D
    http://polskiegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry post, dużo ciekawych informacji, a ja osobiście długo śpię, ale pracuje po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post! Ja tez uwazam, ze lepiej jest wstawac wczesniej. Wtedy dzien nie leci az tak szybko i mamy wiecej czasu na zrobienie wielu rzeczy.

    obserwuje
    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście lepiej wstać wcześniej niż potem marudzić przez resztę dnia że nic nie udało nam się zrobić , świetnie to ujełaś :)
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno skorzystać z tych wskazówek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej podobają mi się twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa notka, blog jak najbardziej na 5

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa notka, jak najbardziej blog na 5z plusem

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, jak sie wstanie wczesniej to ma się o wiele więcej czasu na zrobienie wielu innych rzeczy, ale potem wiecczorem się mega chce spac... ;/ kurcze i jak tu to pogodzić? ;/

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowy sesja zdjęciowa pt. ''Maleficent'':
    moooneykills.blogspot.com/2015/06/maleficent.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba moge o sb powiedzieć szczerze, że raczej jestem leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać wszelkie poradniki, a ten jest naprawdę świetny. Przejrzysty, ciekawy, ładne zdjęcia, daje duuuużo do myślenia :)

    blackimpianto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka Kaczor17 czerwca 2015 23:22

    Mam pytanie nie dotyczące posta. Kiedy będziesz w Warszawie? I czy jest jakaś możliwość spotkania Cię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę 4 lipca, a co do spotkania mnie to napisz na fb to się dogadamy ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajny post :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem lubię poleniuchować, ale w dni wolne zawsze wstaję przed 9 ;) Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem typowym leniuchem, ale masz rację trzeba wychodzić do ludzi. ♥
    http://msangeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię wstawać o 10/12 bo wtedy mnie boli głowa i cały dzień jest nie udany ;/
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. gdy jest za oknem słoneczko mi jest szkoda spać do 12 i stracić pół dnia i wstaje mimo np wolnego weekendu bardzo szybko :)

    fajny blog, zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji?
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię marnować czasu na spanie ;) Jak wstanę rano to od razu czuję, że jestem wypoczęta. Czasami zdarz mi się dłużej posapać ale to wyjątki. Przepiękne zdjęcia i wygląd bloga. Na prawdę przypadł mi do gustu ;) Zaobserwowałam :)
    Zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post! ja jestem typowym leniuchem ale tylko wtedy kiedy wiem, że mogę sobie na to pozwolić.
    bardzo ładny wygląd bloga :)
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń