Kolejne Q&A!

20:58

Dobrze znana Wam seria Q&A powróciła! Jak wiecie czy nie, mój ask jest dalej otwarty i dalej możecie zadawać na nim pytania. Odpowiadam czasem tam, ale bardziej skupiam się na tym, aby odpowiadać tutaj. Lecę na asku od samej góry, zaczynamy!



Możesz zamieszkać w dowolnym mieście – które wybierasz?
-Warszawa!
Twoja ulubiona piosenka?
-W tym momencie 'Drag me down'- One Direction
Jakie plany na końcówkę wakacji?
-Jadę  jeszcze do taty, a w przedostatni dzień wakacji jadę do Warszawy na mecz 'TVN vs TVP'
Lubisz jak ktoś się Tobą inspiruje?
-Tak. Tylko pod warunkiem, że się mną inspiruje, a nie kopiuje mnie całą, a kilka osób już takich się znalazło.
co robisz, że twoja mama zgadza się, abyś jeździła tyle kilometrów za filipem? bo z tego co zauważyłam po za miasto jeździsz tylko za filipem :)
-Po prostu proszę. Moja mama chyba zdaje sobie sprawę jak ważny jest dla mnie Filip i jak bardzo jestem szczęśliwa po spotkaniach z Nim, więc po prostu mnie puszcza.
w których odcinkach pierwszej miłości będziesz?
-Gdybym miała dobrą pamięć lub jakbym to sobie gdzieś zapisała to mogłabym odpowiedzieć, ale nie pamiętam haha, ale oglądajcie od września 'Pierwszą Miłość' to zobaczycie sami.
Co Cię motywuje?
-Od jakiegoś czasu wystarczy mi to, że spojrzę na to i jakoś się motywuję :)





jak radzisz sobie z tym upałem? :D
- Staram się nie wychodzić z domu, siedzę przy wiatraku i ciągle pije (soczek)!
Kiedy masz chwilę słabości co robisz?
-Przypominam sobie wszystkie dobre chwile z życia i to co mnie jeszcze czeka i humor wraca.
Ulub potrawa z KFC?
-B-smart z iTwistem
KFC vs mcdonald
-McDonald
Ulubione picie?
-Aloe Vera
Jaki masz telefon?
-Jeszcze przez kilkanaście dni iPhone 4s i przerzucam się na 5s, lub 6...jeszcze nie wiem co lepsze.
Ile razy widzialas Filipa?
-Widzieć widzieć nawet z daleka 7, a tak, że spotkać i gadać itd. to 4 razy plus jeszcze 3 zaplanowane spotkania przede mną jeszcze w tym roku.
Co sądzisz o samookaleczeniu sie?
- Nie popieram. Wiem, że robią to osoby, które nie widzą innego wyjścia z problemów, im sprawia to ulgę, ale jakby się rozejrzeli to znaleźliby więcej rzeczy, które pomogą wyjść z kłopotów...wiem tyle, że takim osobom serio trzeba pomóc.
jak spotkalas Bobka ?
-Kliknij w ten tekst i poczytaj :)
Jaki jest twój ulubiony smak lodów? 
-Guma balonowa i truskawka
Daj zdjęcie fav modelki/modela.
-Haha!
fot. Maciej Nowak
Czy jest w twoim życiu taka osoba która codziennie sprawia, że się uśmiechasz? 
-Są nawet dwie.
Ostatnio obejrzany przez Ciebie film to... ?
- Tak kątem oka wczoraj 17 again
wolisz boyband czy girlband?
-boyband
Gdzie najchętniej kupujesz ubrania?
-Najczęściej H&M i czasem New Yorker i Cropp
W jakim mieście/kraju chciałabyś w przyszłości mieszkać? dlaczego akurat tam?
-Tak jak pisałam w Warszawie. Wiem, że jest tam mnóstwo ludzi teraz, ale jednak wszystko jest tam.
O której godzinie zazwyczaj budzisz się?
- Jak nie jestem u siebie to 9-10, a jak jestem u siebie i siedzę do późna to 12-13.
Jakie rzeczy zawsze zabierasz ze sobą?
-Telefon, klucze i kartę
Jaka była ostatnia kupiona przez Ciebie rzecz?
-Chipsy
wiem, że pewnie kolejne pytanie o Filipa, ale ciekawi mnie to..jak się czujesz kiedy Go spotykasz? kiedy gadacie, robicie sobie zdjęcie?
-Czuję wtedy nie tylko szczęście...to jest uczucie, którego nie da się opisać słowami, bo tak ważna dla mnie osoba stoi obok mnie, rozmawia ze mną, śmieje się i po prostu jest koło mnie kiedy przez tyle lat mogłam tylko o tym pomarzyć. Jest to cudowne uczucie, ale jeszcze gorsze jest uczucie kiedy przechodzimy do pożegnania i ten moment jak odchodzę już i zaczynam tęsknić za tym co wydarzyło się kilka sekund temu.




























You Might Also Like

14 komentarze

  1. spk zdj chopina

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości odpowiedzi jesteśmy do siebie podobne. Warszawa to jedno z moich ulubionych miast, z pewnością kiedyś tam zamieszkam :)
    Mój blog (Think Okay)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może będziemy sąsiadkami kiedyś? ;P

      Usuń
  3. Zazdroszczę tylu spotkań z idolem ;) Ja wciąż czekam na to pierwsze i nie wiem czy się doczekam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez 6 lat mówiłam sobie, że to nigdy nie nastąpi...i co? :D

      Usuń
  4. Ciekawe Q&A! :D
    Fajnie było się z Tobą spotkać, dzięki jeszcze raz!
    Miłych wakacji jeszcze, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przez Twoje snapy z planu wciągnęłam się w pierwszą miłość i ciągle oglądam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miła niespodzianka na wieczór. :) Pozdrawiam Cię serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :D super, że spełniają się Twoje marzenia :D Mam nadzieje, że bd więcej spotkań z Filipem w Twoim życiu :P To najfajniejszy facet, zabawny, inteligentny...po prostu najlepszy :) Mam nadzięję, że bd na następnych spotkaniach OFC :)
    Pozdrawiam serdecznie (bo nie gorąco skoro jest ok 35st :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pozdrawiam również serdecznie! :)

      Usuń
  8. Naprawdę bardzo fajne zdjęcia c;

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl