Autumn

13:01

Po gorących wakacjach, po ciężkim lecie w końcu zaczął się mój ulubiony czas w roku. Liście powoli opadają z drzew, temperatura już nie przekracza 25 stopni, ciągle wieje zimny wiatr i spokojnie można chodzić w ciepłej bluzie. Jesień niektórym kojarzy się ze smutną porą roku, bo zimno, bo drzewa są gołe, bo ciągle pada. Ja wręcz przeciwnie...Kocham jesień, a jeszcze bardziej zimę. Lubię czas kiedy po szkole mogę przebrać się w ciepłe dresy, założyć dużą bluzę, zrobić herbatę i zająć się sobą, bez narzekania na to, że wszędzie wokoło jest mi za gorąco i nie da się żyć. 

Ostatnio zauważyłam, że czas bardzo szybko leci. Dopiero było rozpoczęcie roku szkolnego, a już praktycznie miesiąc nauki za nami. Póki co dobrze mi idzie mam tylko jedną jedynkę z zadania domowego, więc czuję się dobrze z tym, że jedno postanowienie na ten rok szkolny się cały czas spełnia.


Jeszcze tylko 40 dni mnie dzieli od kolejnego spektaklu 'Kochanie na kredyt' nie wiem już, który to będzie, ale na pewno wiem, że w tym roku idę na jeszcze 2. Po spektaklu czas szybko zleci i zaraz będą mikołajki i potem od razu święta.












m.Kuba i Magda

A Wy lubicie bardziej zimę czy lato? Czy może wiosnę lub jesień? 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Świetne zdjęcia. Ja sobiście nie przepadam za jesienią. Zdecydowanie wolę cieplejsze pory roku. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja lubię kiedy jest ciepło, ale gdyby tak miało być cały czas to byłoby za nudno... :D

      Usuń
  2. Świetna kurtka i śliczne zdjęcia! Gdzie kupiłaś kurtkę ? :)

    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu jest moja przyjaciółka i niestety nie pamięta w jakim sklepie ona była :/

      Usuń
  3. głupi komentarz/fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest spokojny i na luzie, fajnie się takie czyta. Bardzo ładnie to wszytko opisałaś. :)
    Zdjęcia są również rewelacyjne, :D Lustrzanka się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak widać póki co wszystko jest wszystko w porządku :)

      Usuń
  5. robisz cudowne zdjęcia!
    ja osobiście uwielbiam jesień i zime, bo to magiczny czas i mimo brzydkiej pogody, właśnie są moje ulubione pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam lato i jesień. ale chyba bardziej jesień za tą masę cudownych kolorów ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka świetną
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham wiosnę kiedy wszystko zaczyna kwitnąć, jak jest tak kolorowo, nie za gorąco nie za zimno.

    +ZAJEBISTE ZDJĘCIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę upały, jednak każda pora roku ma swoje zalety

    zapraszam do siebie na nowy post!
    http://girly-imagination.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  10. każkażda pora roku ma w sobie coś wyjątkowego:)
    świetne zdjecia, dobra jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te zdjęcia!:) Ja osobiście nie jestem wybredna i lubię każdą porę roku, czy to zima czy lato-każda ma coś w sobie i każda skrywa jakieś pozytywy.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jak Ty uwielbiam jesień i zimę, choć nie ukrywam, że ta pierwsza nadal mi się lepiej kojarzy. W sumie zima jest też w porządku, ale przeraża mnie perspektywa przemoczonych butów i ubrań- a tym bardziej chorób.
    Zaś jak najbardziej odpowiada mi niska temperatura i fakt, że legalnie można być obibokiem i zwalać wszystko na kiepską pogodę. Tak poza tym świetny, przejrzysty design i zachwyca mnie przede wszystkim ta słodko wyglądająca favikona. Na koniec mojego komentarza chcę Cię serdecznie pozdrowić i życzyć miłego dnia c:

    Mam nadzieję, że jeśli znajdziesz czas [i chęci] zajrzysz też do mnie na bloga:
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie wszystkie pory roku, bo każda ma w sobie coś wyjątkowego :D Super zdjęcia xx
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię jesień tylko za to, że wtedy mam urodziny. A zimę za ciepłe bluzy
    Zdecydowanie bardziej wolę lato. Jest cieplej.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham twojego bloga, a teraz kocham go jeszcze bardziej za wspaniałe zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najbardziej lubię wiosnę, chociaż początek jesieni też jest niczego sobie :)
    Fantastyczne zdjęcia!

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie temperatura nie przekracza 25 stopni, powiedziałabym, że nawet do 15 chwilami ledwo się zbliża. ;) ja już osobiście czekam na wiosnę, bo nadchodząca część roku zdecydowanie nie należy do moich ulubionych, za zimno mi ciągle jest. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :) ja jakoś tej jesieni jeszcze nie czuje , liście dalej są na drzewach i chyba nie mają jeszcze zamiaru spasc haha :)
    zapraszam do mnie http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl