Sweater Weather

19:48

Jesienna chandra mnie dopadła...Wszystkie dni wyglądają tak samo, szkoła, dom, szkoła, dom. Wstaję do szkoły i jest jeszcze ciemno, wracam zajmuję się obowiązkami i już jest noc. Na dworze jest zimno co wiąże się z tym, że cały czas jestem chora, raz mam siłę na wszystko, a za godzinę już nie mogę wstać z łóżka. 

Tak samo jest z blogiem. Nie mam kompletnie czasu chodzić na zdjęcia, moi znajomi także nie mają czasu. A skoro nie mam zdjęć to nie mam jak dodać posta...Posty będą! Ale nie tak jak zawsze często...Mam nadzieję, że mimo to tutaj zostaniecie...


Teraz dużo się u mnie dzieje...zaczęłam znów trenować, co chwilę jeżdżę na plan no i próbuję to wszystko razem połączyć, bo niestety doba ma tylko 24h.


Nie mogę się doczekać zimy i świąt. Mimo wszystko wtedy jakoś mam więcej czasu na wszystko i więcej chęci. Najlepiej jak zima jest prawdziwa ze śniegiem-wtedy humor cały czas mi dopisuje. Wystarczy, że spojrzę na choinkę czy pójdę do sklepu, który jest wystrojony....


Niedługo napiszę bardziej 'poważniejszego' posta, I swear! Za 2 tygodnie jadę na spektakl (tytułu już pisać nie muszę haha), potem jeżeli będą jeszcze bilety idę na mecz Polska-Czechy i jeszcze dużooo rzeczy.








A CZY WY TEŻ PODDALIŚCIE SIĘ JESIENNEJ CHANDRZE? 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja niestety też jestem zdołowana jesienią :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jesień i nie tyle jesień mnie dołuje co raczej sprawy prywatne :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, wracam, robię lekcje, jem, myję idę spać... codziennie... Niestety tak już mamy. :( Ale również nie mogę się doczekać zimy! ;D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl