CHRISTMAS TAG

Ostatnio prosiłam, abyście zadawali mi pytania do Q&A, świątecznego i zwykłego. Niektóre pytania się powtarzały, więc usuwałam, bo nie ...

Ostatnio prosiłam, abyście zadawali mi pytania do Q&A, świątecznego i zwykłego. Niektóre pytania się powtarzały, więc usuwałam, bo nie lubię się powtarzać. 

Co będziesz robić w Święta? Będziesz jechać do rodziny, czy rodzina przyjeżdża do Ciebie? 
- W tym roku siedzę w domu. Zazwyczaj jak jeżdżę do taty to dzielimy Wigilię na 3, czyli pierwsza u babci, druga u kolejnej babci, a ostatnia w domu. 
Czego na pewno nie może zabraknąć na Świątecznym stole?
- Zdecydowanie barszczu z uszkami.
Jakiś prezent, który chciałabyś dostać i marzysz już o tym bardzo długo?
- W sumie to co chciałam dostać i o tym marzyłam to dostałam już w ciągu roku. Teraz chyba najlepszym prezentem dla mnie są pieniądze, które i tak wydam na spektakle.
Ulubione filmy wprowadzające w świąteczny nastrój?
- Oj zdecydowanie Kevin i świąteczne odcinki ulubionych seriali.
Ulubione kolędy i świąteczne piosenki?
- Kolędy lubię wszystkie, a świąteczne piosenki...hm.. 

I w sumie chyba każda świąteczna jest fajna!

Kto w Twoim domu robi dekoracje, a kto ubiera choinkę?
-Ja!
Jak wygląda wigilijny wieczór - w dużym gronie czy kameralnie?
-Zdecydowanie kameralnie.
Ulubione wigilijne danie, czy próbujesz wszystkich potraw?
- Barszcz z uszkami, krokiety, pierogi i czasem coś jeszcze spróbuję.
Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
-Otwieram przed Wigilią lub po, ale wtedy kiedy jestem sama, bo się wstydzę :D
Jak spędzasz czas po wigilii? Kolacja zjedzona, prezenty rozpakowane i...?
-Siedzenie do nocy i gadanie przy zapalonej choince i świeczkach.
Jak zazwyczaj spędzasz sylwestra?
-Zazwyczaj przed laptopem, ale w tym roku dzięki Paulinie w końcu się to zmieni.
Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
-Dzień przed Wigilią.
Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
-Ostatnio lubię biały, bo już kolorowe trochę mi zbrzydły.

PYTANIA OGÓLNE:
Czy w tym roku udało ci się spełnić wszystkie cele ?
- Zabrakło mi tylko spotkania Amaro i Lewego, ale rok się jeszcze nie skończył!
Jak zwraca się do ciebie Filip? w sensie że po imieniu czy tak bezosobowo? ;p
-Jaworska lub Olka :D
Jaki masz aparat?
-Canon EOS 1200D + 18 - 55 mm DC III
Jakie masz plany i kolejne cele?
- Kolejne plany to na pewno kolejne spektakle, dalej chodzenie na plan, a cele....muszę chyba coś wymyślić na nowy rok.
Czy masz ochotę zająć się fotografią bardziej na poważnie? 
-Rozważam pójście do technikum fotograficznego, ale nie wiem czy fotografia nie zostanie tylko moją pasją.
Jaki Filip jest w rzeczywistości ? Myślę, że już trochę go poznałaś i mogłabyś przybliżyć jego postać bliżej tym, którzy znają go tylko z ekranu telewizyjnego.
-Filip na żywo wygląda tak samo jak na ekranie. Jest strasznie miły i śmieszny. Umie podtrzymywać rozmowę nawet wtedy kiedy ktoś się wstydzi gadać. Ogólnie jest strasznie kochany i bardzo miły. 











































A WY LUBICIE SPĘDZAĆ ŚWIĘTA W MAŁYM CZY DUŻYM GRONIE? 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. tylko w zaufanym gronie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze są w rodzinnym <3 Nie ma to jak święta w Polsce

    Pozdrawiam

    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudowne zdjęcia!
    Ja wolę Święta w dużym gronie, ale tylko jeśli każdy jest z rodziny albo jest mi bliski. Wtedy czuję tą magię Świąt, rozmawiam z osobami, których daaaawno nie widziałam i to jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z każdym postem jestem jeszcze bardziej zakochana w twoich zdjęciach *.* chciałabym cię kiedyś spotkać i tak po prostu pogadać bo wydajesz się być tak mega sympatyczną osobą :D pisz dalej bo chętnie czytam twoje posty :* a święta wolę spędzać w gronie 6 osobowej rodzinki :) buziaczki /B

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Święta, rodzinną atmosferę, świąteczne piosenki i w ogóle wszystko co z Świętami związane :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej zabawy na spektaklu! Już nie mogę się doczekać posta z Warszawy.
    Btw. mam nadzieję, że Cię gdzies spotkam, bo Wawa to moje miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Bardzo lubię świąteczne tagi :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń