16 lat minelo.

19:59

Dopiero pisałam posta '15 lat minęło'...Dużo się w moim życiu zmieniło przez ten rok. Nie mogę pojąć tego jak szybko leci czas. Dokładnie pamiętam swoje piętnaste urodziny, a tu już były kolejne-chyba lepsze. W końcu mam tą magiczną szesnastkę. Za dwa lata osiemnastka i trochę się boję! 
Pewnie nie tylko ja zaobserwowałam to jak dni szybko mijają. Najczęściej zauważam to wtedy kiedy do czegoś odliczam...odliczam i odliczam, a tu nagle już minął miesiąc od tego wydarzenia. Teraz skoro już tak się dzieje, zaczęłam korzystać z każdego dnia. Robię wszystko tak, aby potem nie żałować, że czegoś nie zrobiłam jak byłam młoda. Jestem młoda, więc jak coś zrobię źle to powiedzą 'młoda, więc głupia' i minie, lepiej spróbować coś zrobić, zaryzykować niż potem żałować. Są pewne granice, który każdy powinien znać. Korzystajmy z życia póki możemy, żyjmy z dnia na dzień i nie czekajmy na jutro, bo nie wiadomo kiedy zabraknie nam jutra.

Ten post raczej nie miał być długi i wyczerpujący tylko taki krótki, zwięzły-luźny. Do następnego :D







A czy Wy też zaobserwowaliście to jak szybko leci czas? 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Dokładnie. Ja mam 14 urodziny za 9 dni, a nadal pamiętam jak na moją 13 szliśmy przez most, a kolega narzekał, że ma keczup w oku. To były czasy xD

    ravens-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku mam osiemnastkę... to prawda, czas z wiekiem mija niestety coraz szybciej, ale nie należy o tym myśleć, bo będzie gorzej. Świetna bluzka na ostatnim zdjęciu :)
    im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2000 najlepszy rocznik :) ja jeszcze 5 miesięcy sobie poczekam na 16-stke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no Olu sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Ja swoją szesnastkę będę obchodzić w lutym ;) Życzę Ci spełnienia marzeń, żebyś dalej dążyła do spełniania swoich wszystkich postanowień, dużo uśmiechu i sił na kolejne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja 12 stycz. skończyłam 14 lat i faktycznie bardzo szybko ten czas zleciał :)
    life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja 16 będę miała w lipcu :) To prawda..czas leci niesamowicie szybko ;/ Zapraszam do mnie :
    http://wikaadayinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! Trzeba maksymalnie wykorzystywać każdy swój dzień. :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl