SILA INTERPUNKCJI

Czy Wy też zauważyliście jaką siłę ma interpunkcja w tych czasach? Odkąd zaczęliśmy uczyć się pisać nauczyciele i wszyscy inni wpajali nam ...

Czy Wy też zauważyliście jaką siłę ma interpunkcja w tych czasach? Odkąd zaczęliśmy uczyć się pisać nauczyciele i wszyscy inni wpajali nam to jak bardzo interpunkcja jest ważna. Będąc teraz w tym wieku co jesteśmy wiemy, że interpunkcja jest ważna kiedy np. piszemy jakąś pracę. Kiedy rozmawiamy ze znajomymi na czacie mało co zwracamy uwagę na kropki, przecinki czy też polskie znaki. Chyba każdy z nas zna kropkę nienawiści? Wtedy kiedy osoba zajdzie nam za skórę zaczynamy używać wszystkich znaków interpunkcyjnych oraz polskich znaków, aby osoba do której piszemy wiedziała, że jesteśmy poważni i najwidoczniej zdenerwowani. Zazwyczaj tak jest z najbliższymi osobami, zwykle piszemy bez ładu i składu, a kiedy przyjdzie co do czego zamieniamy się w polonistów. Ja osobiście z przyjaciółmi piszę byle jak, ważne, aby oni mnie zrozumieli. Kiedy już się na nich wkurzę to kropka nienawiści wkracza w grę. Jeszcze nie dawno emotikonka ':)' była dla mnie też symbolem nienawiści, ale po latach się do niej przekonałam i kiedy jej używam to nie ze względu na to, że chcę być chamska. To, że z przyjaciółmi piszę jakoś tak bez składu to nie oznacza, że z innymi znajomymi piszę tak samo. Jeżeli do kogoś napiszę ładnie to wcale nie znaczy, że jestem obrażona! 





A Wy pisząc ze znajomymi zwracacie uwagę na to, aby pisać poprawnie czy to zależy od Waszego humoru? 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. zapomniałaś jeszcze o spacji i kropce, to już wtedy kiedy ktoś jest BARDZO zdenerwowany! hahaha, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej zawsze staram się uważać na to jak piszę, chociaż na fb nie zwracam uwagi na kropki, ale w SMS-ach już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    OdpowiedzUsuń