NIE POZWÓLMY, ABY INNI NAS OGRANICZALI

19:02

Już pewnie wiecie czemu chciałam zakończyć swoją przygodę z blogiem... Ograniczały mnie pewne osoby, mówiły mi co mogę pisać, a czego nie mogę, co mogę robić, a czego nie mogę. Niestety przez pewien czas byłam na tyle głupia, że dawałam innym rządzić sobą, dostosowywałam się do otoczenia i zaprzestałam robić to co kocham.
Zrozumiałam, że nie ma sensu dostosowywać się do kogoś, bo wtedy wiele wspaniałych rzeczy mnie omija. Chciałam być tak jak inni moi rówieśnicy, którzy nie piszą bloga, nie mają obowiązków w internecie i po prostu żyją sobie z dnia na dzień. Przecież każdy z nas ma inne zainteresowania, moim akurat jest ten blog, lubię to robić w wolnym czasie, bo to sprawia mi przyjemność. Moi znajomi w wolnym czasie lubią szukać pokemonów, albo oglądać filmy. Każdy z nas jest inny i powinniśmy o tym pamiętać, nie ma sensu naśladować innej osoby tylko po to, aby jej się przypodobać..
Jeżeli lubicie robić coś czego inni nie lubią-nie przestawajcie tylko z ich powodu. Ja kocham chodzić do teatru, kocham oglądać spektakle, a także uwielbiam chodzić na zajęcia teatralne. Nie zrezygnowałam z tego tylko dlatego, że moim znajomym się to nie podobało. Nie znalazłam i raczej nie znajdę osoby, która będzie ze mną jeździć co miesiąc po Polsce za jednym tym samym spektaklem, sama też się dobrze bawię :) 
Lubicie śpiewać- róbcie to i nie patrzcie czy innym się to podoba. Lubicie tańczyć?-tańczcie, nigdy nie rezygnujcie z czegoś co kochacie tylko dlatego, że ktoś nie podziela Waszego zdania. Nigdy nie wiecie czy osoby, które mówią, że to wszystko bezsensu mówią to dlatego, że serio im się to nie podoba czy na przykład nie chcą, abyście to robili, bo oni sami nie mogą.
Wiele osób mi mówiło, że jeżdżenie co chwilę na ten sam spektakl jest bezsensowne i mam przestać to robić...ale przepraszam-będę to robić póki sprawia mi to przyjemność. Nie ograniczajmy się tylko dlatego, że ludzie na nas dziwnie patrzą, pamiętajmy-mamy tylko jedno życie i przeżyjmy je tak jak chcemy, bo nikt inny za nas tego nie zrobi. To my tworzymy nasze wspomnienia i to my jesteśmy odpowiedzialni za nasze życie. Róbmy to co kochamy, abyśmy w przyszłości mogli z ręką na sercu powiedzieć sobie 'opłacało się'.

Do zobaczenia, Ola





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Dobrze zrobiłaś że nie zrezygnowalas. Jeżeli robisz to co kochasz i się W tym spełniasz to wspaniale. Pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia ☺
    lovesobeatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie możemy się poddawać i pozwolić by ktoś nas ograniczał.
    Super zdjęcia!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/motywacja-czyli-jak-wyjsc-z-dobrym.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100%. Inni często nas ograniczają, mówią co dla nas będzie lepsze, ale tylko z ich punktu widzenia, a nie z naszego. Wielkie dzięki za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl