PRZESTANMY NARZEKAC

20:21

Odkąd przestałam narzekać na wszystko co mnie otacza to żyje mi się lepiej i widzę pozytywy, których wcześniej nie widziałam. Nie jest to wcale takie trudne. Wystarczy w małych rzeczach widzieć coś wielkiego, w rzeczach, które nas denerwują trzeba odnaleźć jednak te lepsze strony.
Rok szkolny się zaczyna, więc nie patrzmy na niego tylko i wyłącznie ze złych stron...
Nowy rok to bardzo dobry moment na zawieranie nowych znajomości, tym bardziej w pierwszych klasach-wystarczy chcieć. Kiedy traktujemy innych z szacunkiem oni traktują nas tak samo-nauczyciele także, jeśli będziecie mili i pokażecie się z jak najlepszej strony to wtedy możecie liczyć na pełen szacunek i sympatię. Nie ma co przejmować się złymi ocenami, to tylko oceny- nie jest to wykaz Waszych umiejętności, ponieważ każdy z nas jest inny, każdy z nas inaczej się uczy, a jednak sprawdzian piszemy ten sam. Jednemu pójdzie lepiej, bo lepiej rozumie to co na nim było, a innym gorzej, bo akurat tego co było nie rozumieją. Zaletą roku szkolnego jest na pewno to, że Wasz tydzień jest uporządkowany i zaplanowany. Wiecie kiedy macie lekcje, kiedy jest czas wolny. Wstawanie rano jest męczące-wiem po sobie, ale jeżeli przywykniemy do jednej godziny i nie będziemy sobie pozwalać na 5 minut dłużej to szybko się nauczymy wstawać nawet bez budzika. Wczesne wstawanie także jest dobre na organizację dnia, ponieważ śpiąc do 12 tracimy już połowę i tak dalej czujemy się zmęczeni. U siebie zaobserwowałam, że nie ważne jest to ile śpię- zawsze po obudzeniu czuję się padnięta. To jest jak najbardziej normalne, budząc się po 5h snu jesteśmy źli i najchętniej położylibyśmy się spać dalej, ALE kiedy już wstaniemy z łóżka i trochę się ogarniemy to całe zmęczenie nas minie i będziemy zadowoleni z tego, że nie straciliśmy kolejnego dnia w łóżku. Pamiętacie jeszcze jak bardzo cieszą piątki po lekcjach? W wakacje tego nie było, ponieważ każdy dzień to był dla nas taki piątek po lekcjach. Teraz będziemy z utęsknieniem czekać na ten dzień, a później będziemy się cieszyć, że w końcu nastał. Tak narzekamy na szkołę...ale przecież nie zawsze jest tak źle, czasami dzieje się tam więcej niż w domu, przypały na lekcjach, plotki na przerwach- to też jest fajne.

Mam nadzieję, że wytrwacie ten rok szkolny. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o swoich postanowieniach szkolnych już po tygodniu...Bądźcie wytrwali w tym co chcecie osiągnąć, bo inaczej Wam się nie uda. Także pamiętajcie, że szkoła to nie jest całe Wasze życie i czasami jak macie dość nauki to darujcie sobie ten wieczór i idźcie pooglądać telewizję. Pamiętajmy o tym, że jesteśmy młodzi i musimy korzystać z życia. Ja zaczynam nową szkołę i mam swoje postanowienia i plany, ale to wcale nie oznacza, że moje marzenia na tym ucierpią.

Wytrwałości, Ola




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kocham twoje przemyślenia,tobie rownież wszystkiego dobrego na nowy rok 💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe...ja mam już sprawdzian zapowiedziany z geografii z państw i miast :P ale jakoś czuję się szczęśliwa, że poszłam do nowej szkoły, czuję,że dobrze wybrałam, lekcje mi dzisiaj bardzo szybko zleciały, nawet matma, która zawsze się mi dłużyła. Zauważyłam, że moje nowe, świeże podejście do szkoły, zmieniło bardzo dużo, mam nadzieję, że utrzyma się takie do końca roku szkolnego. Każdemu życzę tego, aby znalazł w sobie tyle motywacji, żeby się skupić na lekcjach, wtedy naprawdę czas leci szybciej. ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękne fotografie. Niestety bardzo często potrafimy narzekać, nawet powstała aplikacja specjalnie do takich rzeczy, więc chyba jesteśmy w tym ekspertami. Jednak tak jak piszesz warto to zmienić, wtedy będzie żyło się o wiele lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl